Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو به مناسب هفته دولت اعلام شد.

به گزارش عصر ایران به نقل از تسنیم ، شرایط فروش اعتباری محصولات ایران خودرو آغاز شد. در این طرح فروش شرکت اعلام کرده که مبلغ پردختی به ایران خودرو جهت خودروهای ثبت نامی، معادل بهای کارخانه بوده و سایر مبالغ مربوط به پرداخت قانونی والزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده  جدول در ابعاد بزرگتر بر روی ان کلیک نمایید.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود

علیرضا نور نژاد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دنشجو، علیرضا نور نژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از تداوم مزایده‌های اموال غیرمنقول از سوی این سازمان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: سازمان اموال تملیکی همانند سال ۱۴۰۲ اموال غیرمنقول در اختیار خود را که احکام قضایی آن‌ها صادر و تعیین تکلیف شدند را طبق جدول زمان‌بندی در سال جدید به مزایده خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و جدول زمان‌بندی شده در سال جدید، ۱۲ مزایده اموال غیرمنقول پیش‌بینی شده است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی همچنین از همکاری و تعامل رسانه‌ها در پوشش اخبار مزایده در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد روند این تعامل در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • فروش ۶ میلیاردی صنایع‌دستی فارس از بازارچه‌های نوروزی
  • تخفیف ۲۰ درصدی بازارچه‌های نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه
  • سن فرسودگی خودروها اعلام شد + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت جانشین پژو پارس در بازار
  • بدل پژو ۳۰۱ در ایران ۹۱۰ میلیون تومان شد + جدول