Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات با بیان اینکه ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا صحت ندارد،گفت: نامه رئیس سازمان شیلات در این باره فقط پیشنهاد بود.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، عیسی گلشاهی در گفت‌وگویی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ممنوعیت واردات ماهی تیلاپیا اظهار کرد: اصلا همچین موضوعی صحت ندارد و پرداختن به آن نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهبود کیفیت،فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات با بیان اینکه فعلا موضوع در حد پیشنهاد است که به وزارت جهاد ارسال شده است، افزود: باید در این باره جلسه برگزار شود و نظرات افراد مختلف از جمله واحدهای فرآوری و تولیدکنندگان شنیده شود و پس از آن درباره واردات یا عدم واردات آن تصمیم گیری شود.

وی درباره نامه رئیس سازمان شیلات در این باره تصریح کرد: نامه رئیس سازمان شیلات در این باره به معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد در حد پیشنهاد بود،ممنوعیت کالاها چه به صورت فصلی، وزنی یا کالایی توسط شخص وزیر انجام می‌شود.

گلشاهی تصریح کرد: این پیشنهاد هنوز مصوب و ابلاغ نشده و در صورت تصویب به سازمان دامپزشکی و سازمان توسعه تجارت ابلاغ می شود.

مدیرکل بهبود کیفیت،فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات با بیان اینکه تا قبل از پایان سال در باره این موضوع تصمیم گیری می شود،گفت: در صورت تصویب این موضوع از اردیبهشت سال آینده عملی خواهد شد.

منبع: میزان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان