Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،   محمد علی نجفی بعد از گذشت حدود ٥ ماه هنوز در ابتدای راه حوزه اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.
صالحی امیری که با حواشی خاص خود و با القابی همچون قائم مقامی شهردار تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی چند صباحی مسند نشین بود، بدون اثر بخشی و ایجاد تغییرات مورد انتظار، محمد علی نجفی و حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را با چالشی زود هنگام مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال شهردار تهران که در انتصابات خود دائما با انتقدات اصلاح طلبان، شورا و اصحاب رسانه مواجه بود این بار چه خواهد کرد؟
آیا انتخاب معاون جدید سرمنشاء آغاز انتقادات مجدد خواهد بود و یا این بار شاهد انتصابی دقیق خواهیم بود.   شنیده‌ها حاکیست در بین افراد مطرح برای تصدی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی خانم‌ها زهرا احمدی پور، زهرا شجاعی، فاطمه راکعی و آقایان علی جنتی، سید نجم الدین محمدی و حجت ا... ایوبی بیشترین شانس را دارند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در محفل ادبی «ابدواره» سهراب سپهری به مناسبت سالگرد درگذشت شاعر آب و آئینه به میزبانی خانه فرهنگ شهید عامر بن ناصر فینی از مراکز تحت نظارت یاد و خاطر این شاعر و نقاش معاصر زنده شد.

محمد علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد وفات سهراب سپهری، این شاعر نوپرداز کشور در اول اردیبهشت ماه، از سوی مراکز و نهادهای فرهنگی و هنری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، یادمان استاد عباس کی‌منش «مشفق کاشانی»، نعمت‌اله مدیحی و محمود فیلسوفی از دوستان سهراب سپهری با حضور شاعران و هنرمندان برگزار شد.

وی افزود: مرور زیست و زبان شعری سهراب سپهری و کندوکاوی در خاطرات استاد عباس مشفق کاشانی، نعمت‌اله مدیحی و محمود فیلسوفی در قالب سخنرانی جلال فاطمی، امیرمسعود کی‌منش، علی فیلسوفی و محمد ثابت ایمان، پخش فیلم، شعرخوانی رضا کریمی، تقدیر از خانواده‌های استاد مشفق و فیلسوفی، رونمایی از تابلو تصویر سهراب سپهری و اجرای زنده هنرمندان تجسمی از برنامه‌های این محفل ادبی بود که اجرای آن را حسین باغشیخی بر عهده داشت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: هم‌زمان با چهل و چهارمین سالگرد جاودانگی سهراب سپهری، علاقه‌مندان و دوستداران وی در قالب گردهمایی، عصر شنبه اول اردیبهشت ماه بر سر آرامگاه این هنرمند کاشانی حاضر شده و با قرائت فاتحه و خواندن اشعار، یاد و خاطره این شاعر پر آوازه را گرامی داشتند.

کد خبر 746447

دیگر خبرها

  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • «ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد
  • افزایش بودجه شهرداری تهران در زمینه بهسازی مدارس