Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام پرویز ولی زاده در دیدار با خانواده آزاده احمد عوض پور در شیروان با بیان اینکه امنیت کشور را مرهون شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم، اظهار کرد: اگر امروز کشور جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی سرافرازانه ایستادگی می‌کند، به دلیل راهی است که شهدا و جانبازان بازکرده و پیشرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مردم کشور باید قدردان ایثار و فداکاری‌های شهدا و جانبازان و خانواده‌های آن‌ها باشند زیرا که اگر شهدا نبودند جمهوری اسلامی و انقلاب حفظ نمی‌شد و کشور وضعیت آرامش اکنون را نداشت.
وی با اشاره به رشادت‌های شهدا و جانبازان گفت: شهدا و جانبازان جان خود را درراه اسلام و انقلاب فدا کردند و قطعاً اجری بی‌پایان نزد خدا خواهند داشت.
ولی زاده همچنین در بازید از گلزار شهدای شیروان در امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت شیروان افزود: در برنامه ششم توسعه بحث ساماندهی گلزار شهدا پیش بینی شده است که در دولت تدبیر و امید در جلسات شورای فرهنگ به این موضوع تاکید بسیار شده است.
مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: هم اکنون در اکثر شهرها ساماندهی گلزار شهدا شروع شده است.
مشاور ومسئول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با خانواده آزاده احمد عوض پور، جانباز گلی، شهید رعنایی و شهید حسینی دیدار کردند.
شهرستان شیروان با 157 هزار جمعیت در دوران دفاع مقدس 636 شهید و هزار و 500 جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون 107 آزاده دارد.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی