Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رامین نورقلی‌پور در گفت‌وگویی اظهار داشت: تولید خودروهای با آلایندگی پایین آرزوی همه ماست، اما مسئله پیچیده تر از آن است که شهرداری تهران یا هر دستگاه مسئول دیگری بتواند به تنهایی از پس این چالش بزرگ برآید و بخواهد آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای کشور را از طریق استاندارد سازی صنعت خودروسازی کشور محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردکوی در مجلس با یادآوری وعده سخنگوی دولت مبنی بر برنامه‌های میان مدت و بلند مدت دولت برای کاهش سهم صنعت خودروسازی کشور در آلودگی هوای شهرهای کشور گفت: براساس اظهارات سخنگوی دولت که مدتی قبل بیان کردند، دولت برنامه‌های میان مدت و بلند مدت خوبی برای خارج کردن خودروهای فرسوده، برقی کردن موتور سیکلت‌ها، بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش سطح استانداردهای سوخت داخلی دارد اما در حال حاضر خطوط تولید خودروها و موتور سیکلت‌ها فاقد فناوری‌ها و تجهیزات لازم برای عینیت بخشی به این اهداف است.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: البته توان علمی لازم برای حرکت در این مسیر وجود دارد و خودروسازان باید به تدریج بخشی از درآمدشان را صرف تحقیق و توسعه کنند. البته شاید در تیراژ پایین توان این کار وجود داشته باشد اما این مسئله صرفه اقتصادی کارخانجات داخلی را تحت الشعاع خود قرار می دهد. به بیان روشن تر تولید خودروهای کم مصرف و پاک داخلی در کوتاه مدت امکانپذیر نیست.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

اداره راهداری شهرستان سروآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اداره راهداری شهرستان سروآباد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.»

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد خبر 751284

دیگر خبرها

  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • از مصرف رب‌ گوجه کپک‌زده پرهیز شود
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولتِ در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است