Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از جنجال رخ داده در پایان دیدار راه‌آهن و مس کرمان، باشگاه کرمانی علیه راه‌آهنی‌ها بیانیه داد و حالا هم، سرپرست راه‌آهن پاسخ کرمانی‌ها را داده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا ، در جریان دیدار راه‌آهن و مس کرمان در هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال ایران، اعلام پنالتی ثانیه‌های آخر بازی به سود مس، اعتراض شدید راه‌آهنی‌ها را به دنبال داشت تا جایی که این تیم قصد ترک زمین داشت و در نهایت بازی با چندین دقیقه تاخیر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، باشگاه مس کرمان، با انتشار بیانیه‌ای تحت عنوان "بی‌جنبه مثل بیاتی‌نیا/ هم پنالتی مس درست بود هم گل راه‌آهن آفساید،" اتفاقات رخ داده در این بازی را به گردن سرمربی راه‌آهن و اعضای این تیم انداخت.

در بیانیه باشگاه مس این طور آمده است:

"بازی مس و راه‌آهن در نیمه دوم و پس از گل تساوی تیم مهمان تقریبا بار فنی خود را از دست داد و تا جایی که جا داشت توسط عوامل تیم راه‌آهن به جنجال کشیده شد.

البته بی‌اخلاقی‌های تیم راه‌آهن به خصوص از سوی سرمربی محروم این تیم یعنی محسن بیاتی‌نیا که روی سکو حاضر بود در نیمه‌ اول استارت خورده بود. بیاتی‌نیا از همان ابتدای بازی از روی سکو تا جایی که توانست به داور بازی پرخاش کرد و انواع و اقسام اهانت‌ها و توهین‌ها را به وی انجام داد.

این رفتار بیاتی‌نیا نشان می‌داد تیم تحت فشار راه‌آهن برای گرفتن امتیاز در این بازی به هر وسیله‌ غیراخلاقی چنگ می‌زند و این موضوع بر روی گل راه‌آهن کاملا مشخص بود. در حالی که بازیکنان مس به واسطه‌ مصدومیت یکی از بازیکنان راه‌آهن ایستاده بودند تا این تیم توپ را به بیرون بزند، آن‌ها با یک پاس بلند برای خود موقعیت حمله درست کردند وگل تساوی را به ثمر رساندند که با اعتراض شدید بازیکنان مس همراه شد.

بعد از این گل فاز بی‌اخلاقی‌های تیم راه‌آهن ومحسن بیاتی‌نیا بیشتر هم شد و با اتلاف پیاپی وقت بازی و زمین خوردن‌های متوالی نشان داد که راه‌آهن با وجود قابلیت‌های خود خیلی دوست ندارد که با مسائل فنی نتیجه بگیرد. توهین‌های عوامل این تیم به داور ادامه داشت تا جایی که برخی نیمکت نشینان اخراج شدند و آن‌ها در کنار زمین با خبرنگاران کرمانی هم درگیری پیدا کردند.

سرمربی راه‌آهن در حالی استارت بد دهنی‌های خود به داور را در دقیقه‌ هفت بر روی گل مردود راه‌آهن آغاز کرد که این گل کاملا در شرایط آفساید به ثمر رسیده بود و همه‌ ورزشگاه و حتی گلزن راه‌آهن متوجه آن بودند.

اما ابوالفضل دوستی داور کمتر شناخته شده‌ این بازی خیلی خوب در برابر فشارهای بیاتی‌نیا مقاومت کرد و درس خوبی به او داد چرا که در دقیقه‌ ۹۴ درحالی که توپ به شکلی واضح با دست بازیکن راه‌آهن که حالت عادی نداشت برخورد کرد، داور با شهامت و بدون توجه به آن جوسازی‌ها اعلام پنالتی کرد. در حالی که بازیکن راه‌آهن با دست باز خود روی زمین توپ را در دورن محوطه مهار کرد، شاید یک داور به راحتی تحت فشارهای نیمکت حریف از اعلام پنالتی صرف‌نظر می‌کرد اما داور این بازی خیلی خوب این پنالتی واضح را تشخیص داد تا بیاتی‌نیا بازنده بزرگ این بازی باشد.

البته تیم‌های پائین جدول لیگ یک از این دست کارها را در این مقاطع فصل زیاد در دستور کار خود قرار می‌دهند و در بازی مس برابر ایرانجوان بوشهر بود که حرکات مشابه تیم بوشهری نیز کاملا به ضرر آن‌ها تمام شد و آن‌ها نیز بازی برده را تحت تاثیر همین اقدامات باختند.

حالا قضیه این بار برای تیم راه‌آهن تکرار شد تا شاید بیاتی‌نیا متوجه شود مربیگری کمی شخصیتی بیشتر از آن چه او در کنار زمین نشان می‌دهد لازم دارد و اهانت به داور، بیرون کشیدن تیم از زمین، اتلاف وقت‌های بحرینی‌وار و ... او را در مربیگری به جایی نمی‌رساند."

در ادامه حاشیه‌های این بازی، مهدی حسن‌پور،‌ سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بیانیه‌ای که باشگاه مس کرمان اظهار کرد: من از باشگاه مس گله‌مندم. ما به باشگاه مس خیلی احترام گذاشتیم. آن‌ها شرایط برگزاری بازی را در شهر کرمان نداشتند و از ما خواستند که بازی را در سیرجان برگزار کنیم و ما بدون منت ۱۷۰ کیلومتر خطر را به جان خریدیم.

او در ادامه افزود: من برای احمد نخعی سرمربی مس خیلی احترام قائلم اما محسن بیاتی‌نیا فقط اعتراضش را نسبت به داوری نشان داد و توهینی به شخصی نکرده است. متاسفانه این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرده که در آن آمده است که مربی ما اخلاق را رعایت نکرده است.

حسن‌پور تصریح کرد: من اعتراضم را نسبت به داوری به کمیته داوران و سازمان لیگ اعلام کردم. ما از دست باشگاه مس به خاطر این رفتارش بسیار ناراحتیم. ما این موضوع را در کمیته اخلاق حتما پیگیری خواهیم کرد.

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۴۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست مشترک با مسئولان بخش گلباف از توابع کرمان با اشاره به طرح نا تمام آسفالت جاده از محور بم به گلباف و گلباف به شهداد و نهبندان از سال ٨٣ گفت: متأسفانه با وجود اتمام مهلت پیش بینی شده برای اجراء، دو جاده به طول ٢٠ کیلومتر چندین سال معطل مانده و همچنین با آسفالت جاده سختگذر حسن آباد به سیرچ به طول ۶ کیلومتر بسیاری از مشکلات مردم منطقه رفع می‌شود.

 مهدی بخشی افزود: در تکمیل نشدن طرح آسفالت جاده شهداد به نهبندان، قصور و ترک فعل بررسی می‌شود.

شایان ذکر است قرار شد: جلسه‌ای با حضور مسئولان اجرائی استان برای رفع سایر مشکلات مطرح شده از جمله در آستانه تعطیلی قرار گرفتن دانشگاه پیام نور گلباف، تخصیص بخشی از کویر گلباف به شهرستان بم، ضرورت اختصاص یک دستگاه بولدوزر برای پهنه بندی مناطق سیلابی، تأخیر در اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در گلباف و ... برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم