Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:04:20 GMT

به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و عکس پنس در فلسطین

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۰۵۹۸

به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا و عکس پنس در فلسطین

شهروندان فلسطینی در اعتراض به سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند. ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، مخالفت شهروندان فلسطین با سفر مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، شماری از جوانان فلسطینی در مخالفت با سفر پنس، در میدان المهد در مرکز شهر بیت لحم در کرانه باختری، تجمع کردند.

معترضان با به آتش‌ کشیدن پرچم آمریکا و تصاویر مایک پنس، سفر معاون رئیس‌جمهور آمریکا به فلسطین اشغالی را محکوم کردند.

شهروندان فلسطینی همچنین با سردادن شعارهایی تاکید کردند که فلسطین بر توطئه‌های صهیونیستی علیه هویت و تاریخ خود پیروز خواهد شد.

مازن العزه سخنگوی جنبش ابتکار ملی فلسطین در شهر بیت‌ لحم گفت: دولت آمریکا با اشغالگران شریک است و فلسطینیان بر این توطئه‌هایی که علیه مسأله فلسطین طراحی می‌شود، فائق خواهند آمد و قدس پایتخت دولت فلسطین باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر محمد اللحام عضو شورای انقلابی جنبش فتح گفت: آتشی که آمریکا با تصمیم انتقال سفارت به قدس روشن کرده، خود این کشور را خواهد سوزاند و آزادگان دنیا باید از مسأله فلسطین حمایت کنند.

پنس که سفر خود به منطقه شامل مصر، اردن، و سرزمین‌های اشغالی را آغاز کرده، اولین مقام بلندپایه آمریکایی است که از زمان تصمیم ترامپ در به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، به منطقه سفر کرده است.

ترامپ روز چهارشنبه 15 آذر ماه در یک سخنرانی در کاخ سفید قدس را پایتخت فلسطین اشغالی اعلام کرد و به دولتش دستور داد مقدمات کار برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را فراهم کنند. این تصمیم ترامپ با اعتراض گسترده فلسطینیان و محکومیت‌های جهانی مواجه شد.

انتهای پیام/

R36348/P36447/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • فیلم/ ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی به روایت حزب‌الله
  • فیلم| ۲۰۰ روز مقاومت در شمال فلسطین اشغالی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • فیلم| لحظۀ اصابت پهپادهای حزب‌الله به سواحل عکا و پایگاه شراگا در فلسطین اشغالی
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به فلسطین اشغالی +فیلم