Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: ورامین به‌دلیل نزدیکی به شهر تهران زمینه بسیار خوبی برای اشتغال دارد ولی باید زمینه حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان را فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین مقیمی ، استاندار تهران عصر امروز در جمع فرهیختگان ورامین در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی برا این دولت افزایش سطح رضایتمندی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: مردم از مسئولین توقعاتی دارند که این توقعات باید اجرا شده و همچنین مسئولین باید به مردم پاسخگو باشند و توضیحات لازم را به آنها ارائه کنند و پای صحبتهای آنان نیز بنشینند.

استاندار تهران تصریح کرد: مسئولین باید با سمن‌ها و سازمان‌های مردم و مردم نهاد و همچنین افرادی که قصد خدمت رسانی به مردم را دارند همکاری‌های لازم را داشته باشند تا خدمت رسانی این افراد و سازمان‌ها به مردم بیشتر شود.

مقیمی با بیان اینکه باید در ترویج فرهنگ کمک به یکدیگر کمک کنیم، بیان کرد: باید در خیریه‌ها و دیگر مراکز به یکدیگر کمک کنیم.

وی تصریح کرد: سیستم دولتی از نظر تعداد نیروهای کاری باید سبک شود و این را نیز باید بدانیم که سالانه فقط ۵ درصد از این افراد جا به جا شده و به سیستم دولتی وارد یا خارج می‌شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه باید زمینه فعالیت دیگر افراد فراهم کنیم، اظهار داشت: باید این مسئله را بپذیریم که اشتغال با سرمایه گذاری برطرف می‌شود و به همین دلیل نیز فضای سرمایه گذاری باید افزایش پیدا کند.

مقیمی تصریح کرد: در شهرها و روستاهایی که مسئولین آن به مسئله سرمایه گذاری اهمیت داده اند، شاهد هستیم که میزان بیکاری کم و میزان اشتغال بسیار خوب است.

وی خاطر نشان کرد: ورامین به دلیل نزدیکی به شهر تهران زمینه بسیار خوبی برای اشتغال دارد ولی باید زمینه حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان را فراهم کنیم.

استاندار تهران اظهار داشت: یاری رساندن به سرمایه گذاری و تسریع در امورات آنها می‌تواند یکی از اقدامات بسیار خوب برای تشویق سرمایه گذاران در ورامین باشد.

مقیمی پس از بیان اینکه مسئولین ارشد استان از سرمایه گذاری پشتیبانی می‌کنند، بیان کرد: دولت امروز نیاز به سرمایه ندارد به همین دلیل حمایت از سرمایه گذاران به راحتی می تواند صورت گرفته و خدمت به مردم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در سطح جامعه مشکلات مختلفی وجود دارد که وظیفه تمام مسئولین دولتی است که آنها را شناسایی کرده و از تمام اقداماتی که باعث برطرف شدن و از بین رفتن این مشکلات می شود حمایت کند.

استاندار تهران اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که می تواند بسیار موثر باشد، بازگرداندن شادی و نشاط به کانون خانواده‌ها و همچنین مراکز اصلی آموزشی باشد تا امید در بین جوانان افزایش پیدا کند.

مقیمی تصریح کرد: از همه نخبگان می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم در جهت افزایش شادی و نشاط بین جوانان را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه

 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران از مجریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در فیروزکوه تقدیر شد.

مدیر کل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین وعده صادق  در جمع خبرنگاران گفت : خدا را شاکریم که اواخر سال گذشته اتفاق بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران  رخ داد و حضور گسترده مردم بخصوص مردم این شهرستان در انتخابات حماسه بزرگی  رقم زد.

سعید ضیایی ضمن تقدیر و تشکر ا ز دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در فیروزکوه همانند سراسر کشور بسیار باشکوه و مقتدرانه برگزار شد و امیدواریم در بعضی از حوزه‌های انتخابیه استان تهران همانند ورامین که انتخابات به دور دوم کشیده شده است مانند دور اول پر قدرت و قوت برگزار گردد.

این مقام مسئول در ادامه در خصوص بحث الکترونیکی برگزار شدن انتخابات عنوان کرد: در دوره اول انتخابات ما در استان تهران انتخابات الکترونیک کامل نداشتیم اما با توجه به سهولت و سرعت کار در شمارش آرا در دور دوم در حوزه‌های انتخابیه تهران مانند شمیرانات، پردیس و اسلام شهر انتخابات به صورت کاملاً الکترونیک برگزار خواهد شد،اما در حوزه‌های ورامین، قرچک و پیشوا انتخابات نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد و امیدواریم این تجربه ی خوبی برای برگزاری انتخابات در دوره‌های بعد و سال‌های بعد شود.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص صحت انتخابات اذعان داشت؛ در دوره اول تمام حوزه انتخابی استان تهران به تایید شورای محترم نگهبان رسید به جز حوزه انتخابی تهران که به دور دوم کشیده شده که ۳۲ نفر در حوزه انتخابی تهران برای ۱۶ کرسی  و دو نفر برای یک کرسی در ورامین با هم رقابت خواهند کرد که انشاالله پس از برگزاری صحت آن نیز توسط شورای نگهبان تایید خواهد شد.

 ضیایی در پایان در خصوص تعداد عوامل اجرایی در دوره اول انتخابات بیان داشت؛ بیش از ۷۵ هزار نفر در استان تهران زحمت کشیدند علی رقم فشارهای دشمنان داخلی و خارجی این انتخابات در صحت و سلامت کامل و بسیار باشکوه برگزار گردد.

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!