Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بهزیستی خلیل آباد از اعزام 90 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان به مشهدالرضا خبر داد و گفت: این اعزام در راستای طرح معین الضعفا انجام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حسین اسماعیلی ثانی عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهارکرد: در آستانه ولادت حضرت زینب (س)، 90 نفر از مددجویان تحت پوشش خدمات بهزیستی شهرستان خلیل آباد روز دوشنبه به مشهد مقدس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این سفر یک روزه در راستای طرح معین الضعفا و استفاده از برنامه های فرهنگی مذهبی برگزار شد، خاطرنشان کرد: طرح معین الضعفا مخصوص افراد سالمند و افرادی که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشده یا کمتر مشرف شده باشند صورت می گیرد.

 

رئیس بهزیستی خلیل آباد با تأکید بر اینکه تمام آحاد جامعه در قبال مددجویان بهزیستی به خصوص معلولان وظایف اجتماعی و انسانی بر عهده دارند، تصریح کرد: مددجویان بهزیستی به لحاظ وضعیت جسمانی که دارند به عنوان قشر مهمی در جامعه محسوب می شوند که نیاز به پشتوانه معنوی دارند.

 

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه در طول سال برنامه های متنوعی برای تقویت باورهای دینی جامعه هدف برنامه ریزی می شود، اذعان کرد: در این سفر یک‌روزه از سوی آستان قدس رضوی برنامه فرهنگی مذهبی برای مددجویان تدارک دیده‌ شده بود و علاوه بر آن مددجویان از ضیافت نهار حضرت نیز بهره‌مند ‌می‌شدند.

 

اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح تلاش داریم تمامی مددجویان بهزیستی شهرستان که تاکنون عازم مشهد نشده اند را به این سفر معنوی اعزام کنیم، عنوان کرد: کلیه هزینه های مربوط به اعزام مددجویان شامل تهیه دو دستگاه اتوبوس، پذیرایی و غیره از محل اعتبارات بهزیستی و کمک خیرین در قالب مشارکت‌های مردمی تهیه و تدارک دیده شده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری ظهر پنجشنبه در آئین قرعه‌کشی و واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در روستای امین‌آباد بخش مرکزی شهرستان مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش زیادی از درآمد خانواده‌های مستأجر برای تأمین مسکن هزینه می‌شود اجرای طرح نهضت ملی مسکن گام مهمی در راستای حل مشکل مسکن و کمک به معیشت خانواده‌ها است.

فرماندار مشهد از نهضت ملی مسکن به عنوان تدبیر خوب دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: این زمین‌ها به صورت ۹۹ ساله واگذار می‌شود و مالکان امکان خرید و فروش این زمین‌ها را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان تأیید شده باید بلافاصله پس از واگذاری زمین کار دریافت پروانه و ساخت و ساز را آغاز کنند اظهار کرد: پروانه‌های این واحدهای مسکونی ظرف دو هفته صادر می‌شود و مالکان باید طی مدت یک ماه فونداسیون واحد مسکونی را اجرا کنند.

داوری با بیان اینکه مالکان این واحدها تا ۹۵ مترمربع زیربنا می‌توانند احداث کنند، تصریح کرد: با هدف افزایش سرعت ساخت و ساز این واحدهای مسکونی روستایی، مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به آنها پرداخت می‌شود.

فرماندار مشهد خدمت به مردم را افتخار دانست و تاکید کرد: باید برای خدمت به این مردم که مقاومت کرده و ایستاده‌اند، شب و روز تلاش کنیم.

وی در ابتدای سخنان خود با اشاره به نگاه اعتقادی به ظهور منجی گفت: غدیر خم درس آینده نگری و ولایت‌مداری برای ما داشت.

داوری با اشاره به تهاجم و تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: سرمایه اصلی کشور نفت، معدن و … نیست بلکه مردم مقاوم و صبوری هستند که پای کار ایستاده و فشارها را تحمل می‌کنند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه مردم ما به تقابل با کفر افتخار می‌کنند، خاطرنشان کرد: تهاجم و تحریم‌های دشمن به خاطر نگاه اعتقادی ما است و با ظهور یگانه منجی عالم بشریت همه منافع آنها به خطر می‌افتد چراکه حمایت از مظلوم و از بین بردن ظلم و ظالم وعده الهی است.

قرعه کشی ۲۵۲ واحد مسکونی

بخشدار مرکزی مشهد هم در این مراسم گفت: امروز پانزدهمین هفته از قرعه‌کشی و واگذاری زمین در روستای امین آباد انجام شد.

حسن کاظمی با اشاره به قرعه کشی ۲۵۲ واحد مسکونی در این مراسم افزود: از این تعداد ۱۷۲ واحد در روستای اسماعیل آباد، ۶۲ واحد در روستای امین آباد و ۱۸ واحد در روستای پایین ده بخش مرکزی احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری و آسفالت ۴۵۰۰ مترمربع با صرف ۱۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در این روستا است.

کد خبر 6082020

دیگر خبرها

  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل