Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی فرمانده سپاه گفت: اقدامات و شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و جهان دلایل عقلانی ندارد چون رفتار آمریکا از دایره عقلانیت مادی خارج شده و نسنجیده است. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت دیپلمات شهید رکن آبادی در خصوص حوادث منطقه ای و جهانی گفت: امروز حوادث در حال وقوع جرات و شتاب بالایی دارند و این در حالی است که در گذشته هر چند سال یکبار شاهد اتفاقات فعلی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه حوادث رخ داده با شکست استکبار همراه بوده است، گفت: نگاه کنید حوادث مهمی که در منطقه ما رخ می دهد شامل شکست داعش در عراق و سوریه و فروپاشی دولت خودخوانده داعش بوده است.

سردار نقدی افزود: در ادامه این سلسله شکست ها بلافاصله برای سرپوش گذاشتن بر شکست داعش مسئله استقلال در کردستان عراق را علم کردند که آنجا نیز سیلی محکمی خوردند. بلافاصله در لبنان دست به اقدام زدند در حرکتی نسنجیده و ناپخته به گروگان گیری سعد حریری نخست وزیر این کشور پرداختند که آن نیز با شکست روبرو شد.

معاون فرهنگی فرمانده سپاه تصریح کرد: در ادامه این روند در یمن کودتای آمریکایی سعودی با شکست روبرو شد و پیروزی انصارالله رقم خورد، سپس مسئله اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی مطرح شد که این موضوع نیز با رای قاطع در سازمان ملل بزرگترین افتضاح را در تاریخ آمریکا رقم زد.

وی افزود: دستاوردهای آمریکا برای ایران هراسی ادامه داشت اما شرایط طوری رقم خورد که تمام این نقشه ها نقش بر آب شد و مسئله فلسطین و قدس دوباره در صدر جهان اسلام قرار گرفت.

سردار نقدی گفت: بعد از شکست توطئه آمریکا در به آشوب کشاندن ایران و همه این شکست های زنجیره وار برخی تحلیل گران برای این اتفاقات به دنبال تحلیل می گردند.

معاون فرهنگی فرمانده سپاه با بیان اینکه به دنبال دلایل عقلانی بودن برای اتفاقات فوق اشتباه بزرگی است، گفت: اینکه به دنبال دلایل عقلانی برای رفتار آمریکا بگردیم اشتباه بزرگی است چون رفتار ایالات متحده از دایره عقلانیت مادی بیرون رفته و نسنجیده است.

وی سخنان خود را با بیان دلایل دستپاچگی و عجله آمریکا در این خصوص ادامه داد و گفت: این اتفاقات یک دلیل میدانی دارد و یک دلیل آن سنت الهی است که در تشریح علت سنت الهی به حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام اشاره می کنم ایشان فرمودند که انسانی که به بندگان خدا ظلم می کند با خدا به دشمنی برمی خیزد و کسی که خدا با او دشمنی کند دلیل و برهان و عقل و محاسبه را از وی می گیرد.

سردار نقدی ادامه داد: هر روز منطقه باید شاهد یک تصمیم غلط و غیرمنطقی از آمریکا باشد.

معاون فرهنگی فرمانده سپاه افزود: البته این به معنای آن نیست که باید منتظر حمله نظامی از سوی ایالات متحده باشیم حمله نظامی به پیش شرط هایی نیاز دارد که یکی از بنیه دفاعی است که در آمریکا وجود ندارد، انسجام داخلی است که در آمریکا وجود ندارد و همچنین آمریکا براساس سخنان رئیس جمهور خود کشوری فروپاشیده است و امروز منفورترین شرایط برای رژیم آمریکا وجود دارد.

وی با بیان اینکه این روند در حقیقت اضمحلال جنایتکاران را به دنبال خواهد داشت، گفت: از دلایل پیشروی های امت اسلامی بخشی است که با چشم آن را می بینیم و شکست های پی در پی ایالات متحده است که با چشم می بینیم و بخش دیگر آتشی زیر خاکستر است که سرویس های اطلاعاتی به آنها گزارش می دهند و بیان می کنند که آمادگی هایی برای قیام های بین المللی طراحی شده است.

سردار نقدی ادامه دد: آنها تلاش می کنند در شرایط که جمهوری اسلامی پیشرفت می کند با رسانه های خود ما را از انقلاب و دستاوردهای آن جدا کند که گویی ما در این جبهه شکیست خورده ایم مثلا ایران را در با کشوری که در یک موضوع مثل صنعت، ترافیک یا عدم وجود آلودگی هوا برترین و بهترین در دنیاست مقایسه می کنند و به سرکوب عملکرد ایران می پردازند.

معاون فرهنگی فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه اما مشکلات کشور با عزم و اراده ملت حل خواهد شد، گفت: امروز جای وزارت امور خارجه ما در آفریقا و آمریکای لاتین خالی است امروز نباید هواپیمای مقامات وزارت امور خارجه در فضای آمریکا لاتین و آفریقا جدا شود.

وی با مخاطب قرار دادن مقامات وزارت خارجه گفت: دنیا فقط آمریکا و اروپای ورشکسته و در حال فروپاشی نیست.

سردار نقدی با اشاره به وزیر تنهایی در انگلستان گفت: امروز در این کشور از 54 میلیون نفر جمعیت 9 میلیون تنها زندگی می کنند و من مقامات انگلیسی توصیه می کنم کاش به جای وزیر تنهایی وزیر خردگرایی معرفی می کردید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ما اسلام ضد سیاست و اسلام ناب محمدی را به جهان معرفی می کنیم و از این ظرفیت به وجود آمده پیشرفت جمهوری اسلامی برای حاکمیت اسلام در جهان استقبال و پشتیبانی می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا

ملی پوش تنیس روی میز ایران با رنکینگ شصت و هشت جهانی موفق شد در تور گرند اسمش عربستان مقابل لیانگ نفر چهارم دنیا پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نوشاد عالمیان که نمایش خوبی را در مسابقات گرند اسمش عربستان داشت و با شکست چهار بازیکن به مرحله یک شانزدهم رسیده بود، امروز در این مرحله به مصاف لیانگ نفر چهارم دنیا از چین رفت و 3 بر 2 به برتری رسید.

در این بازی گیم اول را لیانگ از چین 14 بر 12برد و گیم دوم 11 بر 6 به سود نوشاد به پایان رسید.

گیم سوم باز هم برتری از آن لیانگ بود و او 11 بر 8 به پیروزی رسید تا بازی دو بر یک شود. 

در ادامه گیم‌های چهارم و پنجم بازی نوشاد بازیکن برتر میدان بود و موفق شد 11 بر 9 و 11 بر 5 به پیروزی برسد و در نهایت برنده بازی شود.

نوشاد با این پیروزی راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید با برنده دیدار لین شیندنگ دارنده رنکینگ ۱۵ جهان از چین و راون فیلاس دارنده رنکینگ ۷۴ جهان از آلمان مسابقه دهد.

عالمیان پیش از این توانسته بود با شکست حریفانی از اتریش، بلژیک، مصر و چین تایپه به این مرحله صعود کند. 

دیگر خبرها

  • بنای  دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • قرایی مقدم، جامعه شناس: فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی به طور غیرمستقیم ترویج پیدا می‌کند/ نمی‌توانید فرهنگ را با زور و از بالا به پایین تحمیل کنید
  • ۱۰ گنج گمشده بزرگ تاریخ | داستان‌هایی خواندنی از گنج‌های مرموز دنیا
  • شاهکار نوشاد با شکست چینی معروف پینگ‌پنگ دنیا
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی