Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:40:20 GMT

سریال«هوز کشمات»در صدا و سیمای ایلام تولید شد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۱۴۸۲

سریال«هوز کشمات»در صدا و سیمای ایلام تولید شد

ایلام-سریال محلی«هوز کشمات» همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع)و آغاز دهه کرامت از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: سریال تلویزیونی «هوز کشمات» با زبان طنز به بیان معضلات اجتماعی از قبیل مهاجرت ، اعتیاد و بیکاری می پردازد.

علیرضا شیروی با اعلام اینکه این سریال به زبان محلی تولید شده است، افزود: موضوع اصلی سریال «هوز کشمات»در مورد شخصی است که به دنبال یافتن پسر گمشده اش از کشور عراق به ایلام می آید و در این سفر با حوادث و اتفاقات مختلفی مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از هنرمندان توانمند ایلامی در تولید این اثر گفت: این سریال به تهیه کنندگی و کارگردانی کمال زحمت کش و با هنرنمایی بازیگرانی همچون هاشم پالیزبان و علی کریمی از محل بودجه متمرکز مرکز سیمای استان ها در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای به روی آنتن می رود.

مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام به توجه ویژه رسانه استانی به تولید و پخش سریالهای بومی-محلی تاکید کرد و گفت:صدا و سیمای مرکز ایلام در تلاش است بازبان طنز و استفاده از ظرفیت های بومی محلی در استان به ریشه یابی و حل معضلات و مشکلات بپردازد.

شیروی همچنین از آغاز تصویر برداری سریال «خیال ژیان»در ۳۰ قسمت ۳۵دقیقه ای وبه زبان محلی در ایلام خبر داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی صدا و سیما برای پوشش مطلوب مراسم اربعین ۱۴۰۳
  • مهران مدیری با یک سریال بازمی گردد | جزئیات شروعِ پیش‌تولید پایتخت
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • کاهش ۲۱ درصدی حوادث ناشی از کار در ایلام
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • کارگران پیش قراولان جهش تولید هستند
  • پخش شب آوا از شبکه باران