Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ ۲ سعید اثنی‌عشریه عصر امروز در جمع فرماندهان و افسران ارشد تیپ ۲۳۰ شهید متاجی اظهار داشت: دشمن همیشه در کمین است و تلاش می‌کند فرهنگ، دین، ناموس، و شخصیت ما را مورد هدف قرار دهد.

وی با بیان اینکه همیشه باید هوشیار باشیم، تاکید کرد: باید بیدار و هوشیار باشیم اگر غیر از این باشد غافلگیر خواهیم شد و ملتی که غافلگیر شود ذلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه عزت و شرف خود را حفظ کنیم باید هوشیار باشیم.

اثنی عشریه تصریح کرد: کارکنان پدافند هوایی چشمان بیدار ملت و شبانه‌روز بیدار هستند و همه آسمان کشور را با هوشیاری رصد می‌کنند و نتیحه تلاش شما بیداردلان امنیت پایدار آسمان ایران اسلامی است.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گفت: موضوع حفظ هوشیاری به ویژه ارتقای هوشیاری آحاد کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها مورد تاکید فرماندهی معظم کل قواست.

اثنی عشریه به بصیرت کارکنان ارتش در برخورد با موضوع حوادث اخیر اشاره و اظهار کرد: هوشیاری، ولایتمداری و بصیرت مردم و نیرو‌های مسلح سبب شد، اغتشاشات و فتنه اخیر نیز در نطفه خفه شود و بار دیگر جلوه‌های اتحاد و همدلی نمایان شود.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان افزود: ارتش مشکلات و سختی‌های دوران جنگ تحمیلی را با نجابت و صلابت تحمل کرد و در دوران پس از دفاع نیز هیچگاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شوم‌شان خدشه‌ای به قداست، صلابت، ولایتمداری و اقتدار ارتش وارد کنند.

انتهای پیام/پ

پدافند هوایی چشمان بیدار ملت هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افغانستان متحد دفاع می کنیم

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.

نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود