Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس آمار منتشر شده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی طی آذر ماه سال جاری 5 میلیون و 944 هزار و 612 تن انواع کالا در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده است.

براین اساس، در آذر ماه سال جاری نسبت به آبان ماه تخلیه و بارگیری در بنادر اُفت 50 درصدی داشته است.

این در حالی است که در ماه فوق یک میلیون و 403 هزار و 934 تن کالای اساسی، 712 هزار و 315 تن کالای فلزی، یک میلیون و 786 هزار و 201 تن کالای ساختمانی، 331 هزار و 302 کود و مواد شیمیایی، یک میلیون و 88 هزار و 555 تن کالای کانتینری و 3 میلیون و 53 هزار و 531 تن فرآورده نفتی، 111 هزار و 95 تن منسوجات چرم، 537 هزار و 114 تن خرده‌بار،تخلیه و بارگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق جدول آماری سازمان بنادر و دریانوردی در سومین ماه پاییز 39 هزار و 496 تن کود و مواد شیمیایی، 98 هزار و 874 تن منسوجات چرم، 646 هزار و 207 تن خرده‌بار، 289 هزار و 989 تن کالای کانتینری و یک میلیون و 593 هزار و 970 تن فرآورده نفتی یک میلیون و 662 هزار و 805 تن کالای اساسی، 516 هزار و 350 تن کالای فلزی، 822 هزار و 946 تن کالای ساختمانی، در بنادر شمالی و جنوبی کشور تخلیه و بارگیری شد.

براین اساس در آمار منتشر شده از سوی سازمان بنادر، نام بندر شهید رجایی از لیست خارج شده و این در حالی است که این بند در کنار بندر شهید رجایی دارای بیشترین آمار تخلیه و بارگیر بوده است و به نظر می رسد به علت کاهش آمار تخلیه و بارگیری کالا از بندر شهید رجایی اسم این بندر از لیست آمار سازمان بنادر خارج شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها

یاسین کیخا، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان، درخصوص جزئیات فراخوان‌های منتشرشده از سوی بنیاد برای جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: طرح جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی (خصوصی و دولتی)، طی سه مرحله فراخوان انجام و در هر مرحله تعدادی کد شغل از سوی سازمان‌ها، اعلام شد.

وی ادامه داد: در آخرین فراخوان، حدود ۳ هزار کد شغل، براساس اعلام نیاز سازمان‌ها و ارگان‌ها اعلام شد.

کیخا گفت: سال گذشته، طی یک فراخوان نیمه متمرکز برای بخش خصوصی، حدود ۵۰۰ کد شغل با اعلام نیاز از ۹۰ شرکت خصوصی، اطلاع‌رسانی شد و حدود ۸۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

وی به ارگان‌هایی که بیشترین استقبال برای ورود به آنها در فراخوان‌ها، وجود داشت اشاره کرد و گفت: از میان دستگاه‌های دولتی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بنادر بیشترین آمار جذب نخبگان را داشته است که حدود ۱۴۰ نفر، به این ارگان معرفی شدند.

معاون سرآمدان بنیادملی نخبگان، به چگونگی تعیین کد شغل‌ها در فراخوان‌های استخدامی نخبگان اشاره کرد و ادامه داد: اغلب ارگان‌ها و نهاد‌های مرتبط براساس نیاز سازمانی خود، کد شغل‌هایی را اعلام می‌کنند. 

وی ادامه داد: ابتدا، کد شغل‌ها توسط سازمان‌ها به سازمان اداره استخدامی ارائه می‌شود و سپس این سازمان باید کد‌های اعلام‌شده را تایید کند.

کیخا درخصوص جایگاه‌های شغلی که در فراخوان‌ها برای نخبگان درنظر گرفته می‌شود، گفت: جایگاه‌های شغلی، اغلب نخبگانی است و براساس تخصص نخبگان درنظر گرفته می‌شود، اما ممکن است در یک سازمان، نخبه به‌عنوان کارشناس اداری هم استخدام شود.

وی به «سامانه دانا» اشاره کرد و توضیح داد: بعد از اینکه فراخوان‌ها توسط بنیاد ملی نخبگان منتشر شد، افراد می‌توانند از طریق سامانه دانا، مدارک موردنیاز را ارسال کرده و از شرایط استخدامی برای نخبگان، اطلاعات جامعی را به‌دست آورند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در پایان از ورود بنیاد ملی نخبگان به حوزه علوم انسانی و اجتماعی برای فراخوان‌های استخدامی خبر داد و گفت: در ارگان‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کشور، ظرفیت‌های مختص نخبگان علوم انسانی را برای جذب، در فراخوان‎ها اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!