Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان های شاهرو و میامی در پیام تبریکی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار خواستار توجه بیشتر به رفع دغدغه های شغلی و معیشتی پرستاران عزیز شد.
متن پیام ایشان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن ارحیم
پرستاران عزیز این مرز و بوم که با تأسی به حضرت زینب (سلام الله علیها) درس ایثار و فداکاری را مشق می کنند؛ پیام رسان عشق و نوع دوستی اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینان به حق گوهر های نابی هستند که وجود ارزشمند خود را وقف درمان و بهبود آلام بشری می نمایند.
بی تردید اگر امروز شاهد توفیقات و خدمات شایسته نظام سلامت در کشور هستیم، بخش عمده ای از آن، مرهون زحمات شما پرستاران گرامی است و دستيابي به جايگاه اول سلامت در منطقه و تحقق سند چشم انداز سلامت بدون آن ميسر نخواهد بود.
از این رو از مسئولان امر انتظار است كه متقابلاً به همت و تلاش بی شائبه پرستاران پاسخي درخور و مقتضی داده تا با رفع دغدغه های شغلی و معیشتی این عزیزان در ارتقای خدمات نظام پرستاری بیش از پیش موفق باشند. خدمتگزار شما در مجلس شورای اسلامی نیز بدنبال احقاق حقوق قانونی نظام تعرفه خدمت پرستاری خواهد بود.
این جانب ولادت با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار را به تمامی پرستاران میهن اسلامی، بویژه پرستاران سختکوش و متعهد شهرستان های شاهرود و میامی تبریک و شادباش می گویم و براي آنان از پيشگاه حضرت حق، سلامتي و موفقيت آرزومندم.
سیدحسن حسینی شاهرودی
نماینده مردم فهیم شهرستان های شاهرود و میامی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدرضا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در این پایگاه غذا‌های بدون افزودنی و سالم طبخ و توزیع می‌شود.
حسینی افزود: در مدارس دیگر از کلمه بوفه استفاده نمی‌شود.
به گفته حسینی، برای ایجاد هر پایگاه در مدارس استان ۱۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مناسبت هفته سلامت زنگ سلامت در دبستان دخترانه برکت شهرک شهید بهشتی شاهرود هم نواخته شد.
مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت برگزار می‌شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نام گذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی