Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که تا پنجم بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی کیش دایر است، آخرین فرصت ها و ظرفیت ‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه ‌پذیری در صنعت انرژی ایران و دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان صنایع بزرگ نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو به نمایش درآمده است.
همچنین بررسی نقش ابزارهای نوین بیمه های بین‌ المللی‌ در سرمایه ‌گذاری خارجی و معرفی نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران و صدور گواهینامه برای سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران از محورهای جانبی چهاردهمین نمایشگاه نفت و انرژی کیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، نمایندگانی از کشورهای آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره‌جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند.
این نمایشگاه با حمایت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، سندیکای صنعت برق ایران و جمعی از شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی در فضایی معادل 18000 متر مربع برگزار گردیده است.
در حاشیه برگزاری نمایشگاه کیش اینکس 2018 ، نشست‌هایی با حضور مشارکت کنندگان، مدیران و کارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی‌های نو برنامه‌ریزی شده است.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993/7408
خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از شرکت ملی نفت ایران، برزو قنبری عدیوی با اشاره به حضور در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت تهران اعلام کرد: مدیران و کارشناسان مدیریت پشتیبانی ساخت و تأمین کالای نفت با هدف معرفی اقلام فناورانه راهبردی و گلوگاهی مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران و برگزاری نشست‌های کارشناسی با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

به‌گفته وی، از ۳۰۷ کالای راهبردی شناسایی‌شده در شرکت ملی نفت ایران، ۲۵ قرارداد با استفاده از مصوبه تولید بار اول به مبلغ ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو امضا شده است. همچنین هفت پروژه به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال و ۳۵ میلیون یورو در مرحله نهایی‌سازی تشریفات امضای قرارداد است که به‌زودی به سرانجام می‌رسد.

مدیر پشتیبانی، ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: بیش از ۲۴۰ قلم کالا و تجهیزات در شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران در مرحله شناسایی سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان است که به‌طور قطع حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی این کار را تسهیل می‌کند.

قنبری تأکید کرد: در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت، گاز پالایش و پتروشیمی، چند تفاهم‌نامه و قرارداد تولید بار اول و نیز سازوکارهای افزایش استفاده از ظرفیت شرکت‌های داخلی در فرایند بومی‌سازی و ساخت بار اول محصولات راهبردی و تقویت زنجیره تأمین در پروژه‌های صنعت نفت کشور ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت رویکرد «تولید بار اول» محصولات در صنعت نفت ایران گفت: در این رویکرد، اقلام و تجهیزات راهبردی صنعت نفت شناسایی، ظرفیت سازندگان داخلی بررسی، و امکان‌سنجیِ ساخت داخلیِ تجهیز مدنظر انجام می‌شود، سپس مجوزهای لازم اخذ و برای بومی‌سازی تجهیزات اقدام خواهد شد تا وابستگی صنایع نفت و گاز به خارج از کشور قطع شود.

نمایشگاه امسال با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت برگزار می‌شود.

کد خبر 6099694 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ۳۰۷ کالای راهبردی نفتی شناسایی‌ شد/ ۷ پروژه در محله نهایی سازی
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید