Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@01:58:53 GMT

تنها خواسته خانواده شهدای پلاسکو

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۳۳۱۷

رویداد۲۴-محمدعلی نجفی که امشب با خانواده‌های شهدای پلاسکو دیدار کرد، در حاشیه برگزاری این مراسم در مورد خواسته‌های خانواده شهدای آتش‌نشان اظهار کرد: تنها خواسته آنها این است که زیر نظر بنیاد شهید قرار بگیرند. شهدای خدمت یک عنوان است که در بنیاد شهید امتیاز تعریف نمی‌شود.

شهردار تهران در حاشیه دیدار با خانواده‌های شهدای پلاسکو از پیگیری تحت پوشش بنیاد شهید قرار گرفتن این خانواده‌ها با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بمحمدعلی نجفی که امشب با خانواده‌های شهدای پلاسکو دیدار کرد، در حاشیه برگزاری این مراسم در مورد خواسته‌های خانواده شهدای آتش‌نشان اظهار کرد: تنها خواسته آنها این است که زیر نظر بنیاد شهید قرار بگیرند. شهدای خدمت یک عنوان است که در بنیاد شهید امتیاز تعریف نمی‌شود.

شهردار تهران در مورد پیگیری‌هایش از بنیاد شهید گفت: من سه بار با بنیاد شهید صحبت کردم و آخرین بار مربوط به دو هفته پیش است که خواستم تا 30 دی‌ماه تکلیف این موضوع روشن شود.

وی افزود: مساله این است که بنیاد شهید می‌گوید ضوابطی مربوط به این موضوع ابلاغ شده و بنا بر آن ابلاغ نمی‌توانیم شهدای پلاسکو را تحت پوشش قرار بدهیم کما اینکه این موضوع برای شهدای نفتکش سانچی هم همین شکل است.

نجفی افزود: باز هم ما دنبال این موضوع هستیم و در نظر داریم که نامه‌ای خدمت رئیس‌جمهور محترم بنویسیم تا شاید از طریق ایشان بشود این مساله را حل کرد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران