Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:24:38 GMT

هلاکت 297 تروریست در درگیری با ارتش سوریه

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۳۳۶۸

هلاکت 297 تروریست در درگیری با ارتش سوریه

دمشق- ایرنا- گروه موسوم به دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که 297 عضو گروه های تروریستی داعش، تحریرالشام (جبهه النصره ) و همپیمانان آنها در درگیری با ارتش سوریه کشته شده اند.

به گزارش ایرنا، دیدبان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان دوشنبه شب افزود: این تروریست ها در درگیری های اخیر در شمال شرق استان حماه، شرق و جنوب شرق استان ادلب و جنوب و جنوب شرق استان حلب به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، در میان تروریست های کشته شده، 103 تروریست غیر سوری نیز به چشم می خورد.
ارتش سوریه در این مدت بر 322 روستا و شهرک در این مناطق مسلط شده که 30 روستا و شهرک در 48 ساعت گذشته آزاد شده است.
سوریه حدود هفت سال است با حضور گروه های مسلح و تروریستی همچون داعش و تحریر الشام (جبهه النصره) که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، می جنگد.
با شکست داعش در سوریه در ماه های اخیر و همچنین با پیشروی ارتش این کشور و نیروهای مقاومت اسلامی، سوریه پس از سال ها پایداری در آستانه دفع پدیده تروریسم قرار دارد.
خاورم**8005 *شبس*1488 *انتشاردهنده: بهمن بامداد**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت

منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه را برعهده گرفته است.

به گزارش مشرق از المیادین، گروه موسوم به «طلائع التحریر؛ مجموعه الشهید محمد صلاح» مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت و تأکید کرد که در جریان آن، یکی از عناصر ارشد موساد به نام «زیف کیبر» به هلاکت رسیده است.

گروه مصری طلائع التحریر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در فرصت مناسب جزئیات نحوه شناسایی و قتل این جاسوس موساد که در پوشش تاجر فعالیت می‌کرد را اعلام خواهد کرد.

پیش تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که یک تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه واقع در شمال مصر به هلاکت رسیده است.

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم، این تاجر اسرائیلی که هنوز هویتش مشخص نیست به ضرب چاقوی یک جوان مصری کشته شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم در حال بررسی این موضوع است.

دیگر خبرها

  • انتشار لحظه هلاکت مامور موساد در مصر +فیلم
  • لحظه هلاکت مامور موساد در مصر + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • پنج فیلم هندی که دیدنشان را نباید از دست بدهید
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل مأمور موساد را بر عهده گرفت
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل تاجر اسرائیلی را بر عهده گرفت
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه