Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوپ هاینکس از بازیکن فصل آینده تیمش، حمایت کرده است.

طرفداری - یوپ هاینکس معتقد است که گورتسکا نباید اجازه دهد واکنش برخی هواداران شالکه، روی وی تاثیر بگذارند.

به گزارش اشپورت آینس، لئون گورتسکا پس از رد کردن پیشنهاداتی از اسپانیا، انگلیس، ایتالیا و همچنین پیشنهادت تمدید قرارداد باشگاه شالکه، قرار است از تابستان آینده به بایرن مونیخ ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از هواداران شالکه واکنش تندی به این موضوع در بازی قبلی تیمشان، نشان دادند. حالا سرمربی باوارایی ها درباره این موضوع صحبت کرده است.

یوپ هاینکس گفت:

چنین اتفاقاتی، طبیعی هستند. آن ها به دلیل از دست دادن بازیکنی با کیفیت مانند گورتسکا، ناراحت هستند. او بازیکن جوانی است که در شالکه خوب کار کرده است. نباید زیاد به این اتفاقات، اهمیت دهد. انتقال او در ژانویه؟ خیر. او از تابستان آینده به اینجا خواهد آمد.

 صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز گفت:

گورتسکا، بازیکن با شخصیتی است. چنین اتفاقاتی درست نیست که رخ دهند. انتقال او به بایرن مونیخ کاملا طبیعی بود. کار او قدمی رو به رشد در زندگی فوتبالی اش، محسوب می شود. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوام تا پایان دورانش در شالکه خوب کار کند. انتقال او در ژانویه؟ چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، موضوع ماندن یا جدایی ماتیاس دلیخت یکی از موارد پربحث در این فصل باشگاه بایرن مونیخ بوده است. هافبک هلندی دوران پر افت و خیزی را زیر نظر توماس توخل سپری کرد و حتی گفته شد پس از نیمکت‌نشینی تصمیم گرفته مونیخ را ترک کند.

با این حال پس از اینکه اعلام شد توماس توخل در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند احتمال ماندن دلیخت بالاتر رفت و حالا خودش هم در مصاحبه‌ای این موضوع را تأیید کرده است.

او در مورد احتمال ترک بایرن گفت:«من به جدایی و انتقال به باشگاه دیگر فکر نمی‌کنم. این موضوع به‌طور کامل منتفی است. من بازیکن بایرن هستم و از اینکه می‌توانم برای این باشگاه بازی کنم بسیار خوشحالم. مجلات و روزنامه‌ها هر روز درباره جدایی بازیکنان می‌نویسند. این را می‌توانید در مورد کیم مین جائه و اوپامکانو هم ببینید. در صورتی‌که آنها هم به جدایی فکر نمی‌کنند و بر روی بازی در بایرن مونیخ متمرکز هستند.»

این هافبک هلندی در ادامه در مورد اینکه آیا همچنان به قهرمانی در این فصل بوندسلیگا باور دارد یا خیر، گفت:«ما همیشه باید به آن ایمان داشته باشیم. االبته باید واقع‌بین هم باشیم. اکنون ده امتیاز از لورکوزن عقب هستیم و آنها باید ابتدا ده امتیاز از دست بدهند و ما باید همه بازی‌ها را ببریم. فعلا مهم این است که ما فقط به خودمان نگاه کنیم و بازی‌های خودمان را ببریم.»

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی برای پرپایی به جشن‌های مختلط نوروزی در یک استان! | تصویر
  • ژابی آلونسو یک فصل دیگر در بایرلورکوزن می‌ماند
  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم