Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی کلانتری دوشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اهواز اظهار کرد: ما به دنبال اختصاص حق آبه محیط زیست استان خوستان از وزارت نیرو هستیم.
وی توضیح داد: رییس جمهوری اعلام کرد اولویت حق آبه زیست محیطی کمتر از کشاورزی نیست و وزارت نیرو باید متناسب با محیط زیست شامل مبارزه با ریزگردها، احیای تالاب، احیای کارون حق آبه لازم را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با بیان این که آب در همه جای کشور کم است و در خوزستان نیز همین طور است تصریح کرد: الان بحث انتقال آب مطرح نیست و مساله صرفه جویی آب مهم است تا حق آبه آن داده شود.
وی تاکید کرد: بودجه ریزگردها هنوز حذف نشده است و قرار است مجوز آن صادر شود.
کلانتری افزود: بودجه 150 میلیون دلاری برای مهار ریزگردها از محل صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است که باید اذن مقام معظم رهبری را داشته باشد و مجلس اول باید مجوز ایشان را بگیرد به همین دلیل هنوز لایحه آن در مجلس بررسی نشده است.
وی با بیان این که برای پیگیری مسایل ریزگردهای داخلی استان به خوزستان سفر کرده اظهار کرد: به خاطر ورود غیر مترقبه ریزگردهای خارجی به کشور و ادغام آنها با ریزگردهای داخلی شدت آن افزایش یافته است.
به دلیل بروز پدیده گرد و خاک در استان خوزستان طی سه روز گذشته مشکلاتی برای مردم استان خوزستان به وجود آمده به طوریکه مدارس 21 شهرستان تعطیل و ادارات 18 شهرستان نیز روز گذشته تعطیل گردید.
7164/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی** انتشار: محسن بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟