Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@13:36:57 GMT

درون صندوق‌های صدقات چه می‌گذرد؟

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۴۵۲۵

درون صندوق‌های صدقات چه می گذرد؟طرح مکانیزه شدن صندوق های صدقات مدتی است در دستور کار قرار دارد از این رو به نظر می رسد دوران ریختن پول نقد به داخل صندوق ها به زودی به پایان خواهد رسید. آفتاب‌‌نیوز : هر از چندی ماموران کمیته امداد برای خالی کردن محتویات صندوق های صدقات راهی خیابان ها می شوند. صندوق هایی که در گوشه گوشه شهر سر براورده اند تا شادمانی را برای گروهی از مردمانی که فقر چاشنی همیشگی زندگیشان است، ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درون صندوق های صدقات همواره رازی است که از پشت دیوارهای فلزی آن چندان روشن نیست.
برخی از کسانی که مسئولیت خالی کردن صندوق ها را عهده دارند، می گویند با فراهم شدن امکان پرداخت موبایلی صدقات و دیگر روش ها، رونق صندوق های سنتی کمرنگ تر از قبل خواهد شد.
بر اساس اعلام مسئولان کمیته امداد، میزان مشارکت نیکوکاران در پرداخت صدقه طی سال ۹۵ از طریق صندوق های صدقات حدود ۲۷۰ میلیارد تومان ، روش های نوین حدود ۱۱ میلیارد تومان، مراکز نیکوکاری حدود شش میلیارد تومان و کمک های موردی نیز حدود پنج میلیارد تومان بوده است.
به گزارش خبرآنلاین، به گفته ذوالفقاری، معاون مشارکت های مردمی کمیته انداد در سال گذشته هر یک از خیران روزانه ۱۰ تومان و ماهیانه ۳۰۰ تومان صدقه پرداخت کرده اند این صندوق که در یکی از مناطق مرکزی تهران قرار دارد، حاوی انبوهی پول خرد به صورت سکه ای و چند قطعه ای اسکناس بود که توسط مسئولان مربوطه تخلیه شد تا برای تجمیع به مرکز اداره برده شود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز پخت دنده گاو درون پوست روی زغال به روش آشپز آذربایجانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت املت غول پیکر توسط آشپز تایپه‌ای (فیلم) طرز پخت نان بربری به شیوه افغان ها (فیلم) طرز پخت ۱۱۰ کیلو کابلی پلو با گوشت (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم/ در ون‌های پلیس چه می‌گذرد؟
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • هجوم هواداران خردسال به محل تمرین استقلال
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • طرز پخت دنده گاو درون پوست روی زغال به روش آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد