Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با ۵ جمادی الاول خجسته میلاد پرخیر و برکت عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار،مراسم جشن درمساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان به همت هیئات مذهبی، رزمندگان اسلام و بسیجیان  استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

این مراسم در مساجد و حسینیه های شهرکرد از جمله:مسجد و جامع ، صاحب الزمان علیه السلام ، امام جواد،امام صادق علیه السلام، امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حضور خیل مردم محب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام برگزارشد.

 دراین برنامه ها پس از اقامه  نماز جماعت و تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، علما با تبریک میلاد مسعود عقلیه بنی هاشم سلام الله علیها و روز پرستار به بیان فضایل آن بانوی قهرمان و نمونه جهان اسلام ،پیام رسان قیام عاشورا و نقش تأثیرگذار ایشان در واقعه دلخراش کربلا به ویژه پس از شهادت حضرت سیدالشهداء علیه السلام در سال ۶۱ هجری در کربلا و اسارت آل الله از کربلا تا کوفه و شام پرداختند و مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام  برای دختر بزرگوار امیرالمؤمنین حضرت على بن ابیطالب علیه السلام حضرت زینب کبرى سلام الله علیها مولودیه خوانی کردند.

برگزاری مراسم جشن میلاد و گرامیداشت روز پرستار در ادارات نهاد های انقلابی، نیروهای نظامی و انتظامی و مراکز درمانی در سطح استان چهارمحال وبختیاری در شب ، روز  و شام میلاد حضرت زینب کبرى سلام الله علیها از جمله برنامه های این مراسم با شکوه است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم‌های روستوف و اورنبورگ در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف هم می‌روند.

محمد محبی به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، اما محمد قربانی در ترکیب اصلی اورنبورگ حضور دارد و برای تیمش به میدان می‌رود.

این دو بازیکن ایرانی، پیش از آغاز مسابقه و زمانیکه بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین مسابقه شده بودند، با هم دیداری داشتند. محبی به سمت قربانی رفت و این بازیکن را در آغوش گرفت و آنها دقایقی با هم به صحبت پرداختند.

نکته جالب اینکه کانال تلگرامی باشگاه روستوف با انتشار ویدیو خوش و بش این دو بازیکن، نوشت: سلام ایران.

کانال رسمی روستوف با انتشار این ویدیو و قرار دادن ایموجی پرچم ایران، نوشت: سلام ایران.

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد