Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:27:24 GMT

نیکبخت: حیف است "استقلال" از برد فاصله بگیرد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۵۲۶۲

نیکبخت: حیف است 'استقلال' از برد فاصله بگیرد

علیرضا نیکبخت‌واحدی، بازیکن اسبق استقلال از بازی دادن شفر به رحمتی دفاع می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن اسبق استقلال از بازی دادن شفر به رحمتی دفاع می‌کند.

نیکبخت در ادامه به بازی آبی‌پوشان مقابل پدیده می‌پردازد:

«استقلال یکی، دو هفته است که برد نیاورده و با مساوی به کارش خاتمه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها روی نوار پیروزی بودند اما این نوار با بدشانسی قطع شده. واقعاً حیف است تیمی مانند استقلال از شرایط برد فاصله بگیرد.»

نیکبخت افزود:

«استقلال بازی خوبی را مقابل پدیده ارائه داد. در سوی دیگر تیم مشهدی هم نمایش قابل قبولی داشت. چند فرصت گل برای آبی‌پوشان از دست رفت و پدیده هم چند فرصت صددرصد گلزنی را از دست داد، به همین دلیل استقلال را مقابل پدیده مستحق برد نمی‌دانم و معتقدم تساوی، نتیجه‌ای عادلانه برای بازی استقلال مقابل پدیده بود.»

او افزود:

«دقیقه خاص پنالتی روی پنالتی زدن امید ابراهیمی تأثیر منفی گذاشت. گرفتن پنالتی در دقیقه ۸۸ و بار روانی بازی سنگین مقابل پدیده، استرس زیادی به امید ابراهیمی وارد کرد! و موجب از دست رفتن پنالتی هافبک استقلال شد. هر چند اصلاً معتقدم پنالتی گرفته شده به سود استقلال درست نبود.»

نیکبخت در ادامه گفت:

«حسینی از زمانی که درون دروازه استقلال ایستاد، عملکرد خوبی داشت اما به هر دلیلی شفر ترجیح داد مقابل پدیده از رحمتی استفاده کند. حسینی حق گلایه ندارد چون شفر از روزی که قراردادش را امضا کرده، تضمینی نداده که هر بازی باید حسینی بازی کند.»

او در پایان گفت:

«بازی استقلال با صنعت نفت آبادان در جام حذفی بسیار سخت و دشوار است. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد اما با وجود تمام دشواری‌ها اگر استقلال از سد صنعت نفت بگذرد، شانس زیادی برای پیروزی در شهرآورد و ادامه راه موفقش در لیگ خواهد داشت.»

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت کوپال ناظمی اظهار داشت: با توجه به پیروزی استقلال و با اینکه تصمیمات داور تأثیری در نتیجه بازی نداشت، می‌توان گفت که ناظمی قضاوت خوبی در این دیدار حساس و مهم داشت.

او ادامه داد: در نیمه اول صحنه خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم استقلال خیلی زود توسط روزبه چشمی به گل رسید که داور باید پیش از اینکه توپ به مهرداد محمدی برسد اعلام آفساید می‌کرد و در مجموع گل استقلال صحیح نبود.

حق وردی خاطرنشان کرد: در یک صحنه از نیمه دوم، محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن به اشتباه به جای توپ به سر بازیکن استقلال ضربه می‌زند که داور می‌توانست یک پنالتی به سود آبی‌ها بگیرد.

او در ارتباط با خطای روزبه چشمی روی بازیکن ذوب آهن در پشت محوطه جریمه آبی‌ها گفت: در آن صحنه تصمیم داور درست بود و کارت هم لازم نبود داده شود.

کد خبر 6098797

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!