Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@23:36:34 GMT

اتاق خواب کوچک را اينگونه بچينيد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۵۴۹۸

اتاق خواب کوچک را اينگونه بچينيد

خبرگزاري آريا - وب سايت بيوتي هوم: يکي از اصلي ترين بخش ها در هر خانه اي اتاق خواب است بنابراين بهتر است در هنگام طراحي دکوراسيون اتاق خواب کوچک و بزرگ بيشترين دقت و خلاقيت را به کار ببريد. در ادامه ايده هايي براي طراحي دکوراسيون اتاق خواب هاي کوچک را در اختيار شما همراهان عزيز و گرامي قرار مي دهيم.

طراحي دکوراسيون اتاق خواب هاي کوچک کار نسبتا دشواري است و بهتر است براي داشتن چيدماني منظم و بي نظير در فضاي اتاق خواب ها با متراژ کوچک حساسيت لازم را به خرج دهيد تا بتوانيد دکوراسيوني آرامش بخش و ايده آل را در فضاي اتاق خواب خود ايجاد کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ايده هايي براي طراحي دکوراسيون اتاق خواب کوچک
در اتاق خواب هاي کوچک فضايي کمي را در اختيار داريد بنابراين بهتر است وسايل را به بهترين شکل در فضاي اتاق خواب بچينيد. در ادامه چند نکته کاربردي براي طراحي دکوراسيون اتاق خواب ها با متراژ کوچک را مشاهده خواهيد کرد که اميدواريم با ايده گرفتن از اين نکات بتوانيد دکوراسيون اتاق خواب تان را به زيباترين شکل ممکن و به صورت کاربردي طراحي کنيد.

طراحي داخلي اتاق خواب هاي کوچک
انتخاب رنگ اتاق خواب کوچک يکي از مهم ترين عواملي است که بايد مورد توجه قرار بگيرد. بهتر است از رنگ هاي روشن و آرامش بخش در فضاي اتاق خواب هاي کوچک استفاده کنيد تا فضاي اتاق خواب بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد. رنگ هاي روشن نظير زرد و سفيد و آبي و … براي طراحي داخلي اتاق خواب هاي کوچک مي توانند انتخاب ايده آل و مناسبي باشند.
بهتر است براي طراحي دکوراسيون اتاق خواب هاي کوچک از رنگ هاي تيره استفاده نکنيد زيرا اين رنگ ها باعث مي شوند تا فضاي اتاق خواب دلگير و کوچک تر به نظر برسد.




تخت خواب يکي از مهم ترين وسايل در فضاي اتاق خواب بزرگ و کوچک است بنابراين بهتر است با توجه به فرم و شکل اتاق خواب تخت خواب مناسبي را انتخاب کنيد. در فضاي اتاق خواب ها با متراژ کوچک بهتر است از تخت خواب هاي کوچک و سبک استفاده کنيد زيرا تخت خواب هاي بزرگ و جاگير باعث مي شوند فضاي اتاق خواب شما کوچک تر از حد معمول به نظر برسد.
تخت خواب هاي فرفورژه و فلزي براي اتاق خواب هاي کوچک مي توانند انتخاب ايده آل و مناسبي باشند و بهتر است اين مدل تخت خواب ها را در گوشه اي از اتاق خواب قرار دهيد تا فضاي بيشتري براي عبور و مرور داشته باشيد. تخت خواب ها و وسايل چند منظوره براي دکوراسيون اتاق خواب کوچک مي توانند انتخاب ايده آل و مناسبي باشند.




در فضاي اتاق خواب ها با متراژ کوچک مي توانيد براي قرار دادن وسايل شخصي تان روي ديوارها قفسه هاي کوتاه و کم عرضي را نصب کنيد. همچنين بهتر است از تزيين زياد ديوار اتاق خواب هاي کوچک پرهيز کنيد و در صورت تمايل براي پوشاندن ديوارها از کاغذ ديواري هاي ساده استفاده کنيد همچنين مي توانيد ديوارها را با کمک رنگ هاي ملايم و خنثي رنگ آميزي کنيد که در اين صورت فضاي اتاق خواب بزرگ و روشن تر به نظر مي رسد.



طراحي نورپردازي در فضاي اتاق خواب هاي کوچک



ايجاد نورپردازي مناسب در فضاي اتاق خواب کوچک باعث ايجاد لايه هاي مختلف نوراني مي شود و علاوه بر اين اگر نورپردازي اتاق خواب مناسب باشد فضاي آن بزرگ تر به نظر مي رسد. براي طراحي نورپردازي در اتاق خواب ها با متراژ کوچک مي توانيد از لامپ هاي کم صرف و آباژور و لوسترهاي زيبا استفاده کنيد.



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رفح صبح را اینگونه شروع کرد

تصاویری از شهدای جنایت بامداد امروز اشغالگران رژیم صهیونیستی در رفح.

دریافت 21 MB

دیگر خبرها

  • هیچ کشور‌ی اینگونه عملیاتی بر روی فضای اسرائیل نداشته است
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • فیلم/ رفح صبح را اینگونه شروع کرد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13