Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زمستان سال 93 در پی حملات تروریستی در فرانسه و اهانت نشریه «شارلی ابدو» به پیامبر اکرم(ص)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با هدف روشنگری در مقابل سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام، در نامه‌ای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از آنان خواستند با حقیقت اسلام مستقیم و بی‌واسطه آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آذر ماه سال 94 یعنی در کمتر از یک سال بعد که فرانسه مجدداً شاهد حملات تروریستی بود، رهبر انقلاب دومین نامه خود خطاب به جوانان اروپا و آمریکا را با عنوان «امروز تروریسم نگرانی مشترک ماست» منتشر کردند. این نامه نیز که با هدف مقابله با سیاه‌نمایی رسانه‌های دشمن اسلام منتشر شده بود و در اولین جمله‌ی آن آمده بود که "حوادث تلخی که تروریسم کور در فرانسه رقم زد، بار دیگر مرا به گفتگو با شما جوانان برانگیخت."

انتشار این دو نامه از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان غرب، اگرچه مورد بایکوت شدید رسانه‌های غربی قرار گرفت، اما نقطه‌ی عطفی در معادلات فرهنگی و اجتماعی کشورهای غربی محسوب می‌شد و باعث بسیاری از توطئه‌های دشمنان اسلام خنثی شود.

در ادامه فیلمی از روایت حوادث آن روزها و واکنش‌ها به نامه رهبری مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

روایت نامه‌ی رهبر انقلاب به جوانان غرب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم

حضرت آیت الله خامنه‌ای در یکی از جلسات خود با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) فرمودند: یادگیری قرآن مراتبی دارد و تنها منحصر به توانایی خواندن آن نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر
  • همسر رهبر انقلاب ناشناس به مطب من مراجعه کرد! + فیلم