Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل در راستای اجرای تبصره 4 ماده 11 قانون هوای پاک، بر انجام برنامه خوداظهاری در پایش واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی با استفاده از خدمات آزماشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، نظارت مستمر دارد و رشد چشمگیر انجام برنامه خوداظهاری در پایش در سطح استان، مؤید این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌به گزارش ایسنا-‌ پورملائی در شورای پایش زیست محیطی صنایع ادامه داد: موضوع خوداظهاری در پایش منابع آلوده کننده در برنامه چهارم توسعه مطرح و در برنامه پنجم توسعه نیز تداوم داشته است و هر واحد صنعتی، تولیدی و یا خدماتی که خروجی به محیط (پساب، گاز، ذرات، پسماند و...) دارند ‌باید برنامه خوداظهاری را مطابق آیین نامه و شیوه نامه‌های سازمان ارائه دهند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، نظارت و پایش مستمر واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و همچنین افزایش آگاهی‌های زیست محیطی مردم، تعداد گزارشات خوداظهاری در پایش در استان در سالجاری رشد چشمگیر داشته است‌ .

پورملائی افزود: با متخلفان اجرای برنامه خوداظهاری‌، به استناد قوانین و مقررات‌ برخورد قانونی صورت می‌پذیرد‌.

مدیر‌کل حفاظت محیط زیست استان اظهار امیدواری کرد: با تداوم اجرای برنامه خوداظهاری در پایش، شاهد کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت صنایع و دستیابی به توسعه پایدار خواهیم بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب