Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@23:38:38 GMT

فیلم/ گله مندی پرستاران در روز پرستار

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۶۲۹۱

‍‍‍‍‍‍

گله های جامعه پرستاری درباره کمبود نیرو و نحوه پرداخت مطالبات.

دریافت 634 KB فیلم/ گله مندی پرستار در روز پرستار ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار خراسان جنوبی از طرح فجرانه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار استان از طرح فجرانه خبر داد و گفت: ۶۱۶ هزار و ۱۷۸ خانوار استان مشمول این طرح هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، غلامرضا اشرفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فجرانه برای دهک‌های یک تا 7 درآمدی است که در استان خراسان جنوبی 616 هزار و 178 خانوار مشمول این طرح هستند. 4 هزار و 22 فروشگاه در استان به سامانه کالابرگ متصل هستند و تاکنون 234 هزار و 346 خانوار از این طرح بهره‌مند شدند. این طرح برای 3 ماه انجام شد که مرحله سوم آن نیز این ماه شارژ شده و بعد از این مرحله بر اساس ضوابط و دستورالعملی که اعلام شود پیش می‌رود.

وی بیان کرد: در این طرح مردم می‌توانند 11 قلم کالای اساسی را تهیه کنند که مجموع قیمت این 11 قلم 740 هزار تومان می‌شود و بر اساس قیمت آن در سال 1401 که 520 هزار تومان می‌شده، دولت به ازای هر نفر 220 هزار تومان کالابرگ فجرانه شارژ می‌کند تا کمکی به سبد غذایی مردم شود. از ابتدای اجرای طرح فجرانه تاکنون یک میلیون و 224 هزار و 794 تراکنش در فروشگاه‌های متصل طرح کالابرگ الکترونیک خراسان جنوبی انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی عنوان کرد: وقتی فرد این 11 قلم را برای یک نفر خریداری می‌کند 520 هزار تومان از اعتبار نقدی خود و 220 هزار تومان از اعتبار کالابرگ استفاده می‌کند، البته هیچ لزومی وجود ندارد که همه 11 قلم را در یک خرید تهیه کند و اگر فروشگاهی شرط خرید تمام 11 قلم و یا خرید کالا‌های دیگری را بگذارند متخلف است و برابر قانون امتیازش سلب می‌شود. برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر کالا‌هایی هستند که تاکنون بیشترین تقاضا را در این طرح داشته‌اند.

اشرفی همچنین صادرات تعاونی‌های استان در سال گذشته را 22 میلیون و 708 هزار دلار اعلام کرد و گفت: این رقم پارسال 15 میلیون و 158 هزار دلار بوده است. این مقدار صادرات از 30 شرکت تعاونی در استان انجام شد و فرش دستباف، عسل، گل رز، گلیم، محصولات شترمرغ، سنگ، زرشک، انواع مغزدانه و اقلام غیرنفتی از جمله اقلام صادراتی تعاونی‌ها بوده است. یک هزار و 70 تعاونی در خراسان جنوبی فعال است. محصولات تعاونی‌ها به کشور‌های آفریقای جنوبی، تایلند، هلند، اتریش، قطر، عراق و ژاپن صادر شده است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی
  • جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • ابلاغ تعرفه خدمات پرستاری در ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار خراسان جنوبی از طرح فجرانه
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!