Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: 'غلامعلی میگلی نژاد' شهردار بازنشسته بوشهر که دراجرای قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان با مصوبه این شورا ازسمت خود برکنار شده بود، درپی تایید ایثارگری وی و رای دیوان عدالت اداری مبنی برلغو مصوبه شورا دوباره به مسئولیت سابقش بازگشت.

ابوذر دهدار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط این شورا با توجه به مستندات ایثارگری میگلی نژاد توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، حکم بدوی دیوان عدالت اداری مبنی بر لغو مصوبه شورا و درخواست پنج عضو شورا برای ابطال مصوبه شماره 19 بیستم آبان ماه امسال خود (پایان کار میگلی نژاد به دلیل بازنشستگی در شهرداری بوشهر)، دوباره شرایط وی را برای احراز مسئولیت شهرداری بوشهر با پنج رای موافق، سه رای مخالف و ترک جلسه توسط یک عضو تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میگلی نژاد بازنشسته در دوره دوم شورای شهر (1382 تا 1385) شهردار بوشهر بود که مجدد در اواسط دوره چهارم شورای شهر (1394) به عنوان شهردار انتخاب شد و با شروع بکار شورای پنجم بوشهر (شهریور 1396) در این سمت ابقا شد.
وی دارای سابقه فرمانداری و بخشداری در شهرستان های مختلف استان های بوشهر و فارس، نمایندگی مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکلی در بخش های مختلف استانداری بوشهر
مشاور وزیر نفت و شهردار تهران است.
7212
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است