Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@11:25:07 GMT

عکس/ کربلا در شب ولادت حضرت زینب(س)

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۶۷۵۹

عکس/ کربلا در شب ولادت حضرت زینب(س)

عکس/ کربلا در شب ولادت حضرت زینب(س).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته

بر اساس آمار مرکز رصد جمعیت کشور سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۹ هزار و ۴۴۳ مورد چندقلوزایی در کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش ایرنا، از این تعداد چندقلوزایی در سال گذشته، ۱۸ هزار و ۷۵۰ رویداد دوقلو، ۶۷۱ رویداد سه قلو، ۲۰ رویداد چهار قلو و ۲ رویداد پنج قلو بوده است همچنین حدود ۳.۷ درصد ولادت‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲ مربوط به چند قلوزایی بوده است که استان‌های تهران با پنج هزار و ۷۸۷ رویداد، خراسان رضوی با سه هزار و ۸۴۷ رویداد و خوزستان با سه هزار و ۱۰۶ رویداد بیشترین تعداد چندقلوزایی را در کشور به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین بر اساس آمار‌های سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد ولادت‌ها به میزان ۴۰۵ هزار و ۹۳۳ نوزاد مربوط به دومین فرزند بوده است.

یک میلیون و ۵۷ هزار و ۹۴۸ ولادت در سال ۱۴۰۲ در کشور به ثبت رسید و استان تهران رکورد دار میزان ولادت‌ها بود.

براساس اطلاعات مرکز رصد جمعیت کشور، در سال گذشته یک میلیون و ۵۷ هزار و ۹۴۸ ولادت در کشور به ثبت رسیده است و بر اساس آمار موجود بیشترین میزان ولادت‌ها مربوط به استان تهران با ۱۳۱ هزار و ۱۷۶ نوزاد و کمترین آن مربوط به استان سمنان با ۶ هزار و ۹۰۷ نوزاد بود.

همچنین بر اساس آمار‌های مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال در سال ۱۴۰۲ از تعداد نوزادان متولد شده ۵۱.۸ درصد نوزادان پسر و۴۸.۲ درصد آن‌ها دختر بودند.

بر اساس قانون، خانواده‌ها فرصت دارند تا ۱۵ روز بعد از تولد فرزندان خود ولادت آن‌ها را در ثبت احوال ثبت کنند و ملاک ثبت و تاریخ ولادت بر اساس گواهینامه ولادت است که از سوی بیمارستان به خانواده‌ها داده می‌شود.

اکنون بیش از ۹۹ درصد از ولادت‌ها در کشور در مهلت قانونی (۱۵ روز) ثبت می‌شوند و هموطنان باید دقت داشته باشند که ولادت را در مهلت قانونی ثبت کنند و اگر ولادت در مهلت قانونی ۱۵ روز ثبت نشود، برای ثبت خارج از این مهلت، افراد هزینه بیشتری را متحمل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • جنایت وهابیت وحمایت انگلیس؛از تخریب بقیع تا قتل‌عام مسلمانان
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • «تهران» رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • تهران بیشترین تعداد چند قلوزایی را در کشور دارد
  • تهران رکوردار چندقلوزایی در کشور
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز