Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  محمد علی علیمردانی اظهار داشت: دو بیمارستان 284 تختخوابی  شهید جلیل یاسوج و 32 تختخوابی باشت هم اکنون آماده تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی بوده و تنها محوطه سازی و تست موتورخانه مانده که این عملیات نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه 3 بیمارستان 284 تختخوابی یاسوج، 32 تخت‌خوابی باشت و 140 تختخوابی گچساران توسط اداره کل راه و شهرسازی در دست ساخت است، افزود: این پروژه‌ها هم اکنون 96، 96 و 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیمردانی با اشاره به اینکه در دوسال گذشته 3 بیمارستان در دست ساخت این استان به طور میانگین 27 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، ادامه داد: از هیچ تلاشی برای تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها دریغ نکردم.

وی تصریح کرد: بیمارستان 284 تختخوابی شهید جلیل یاسوج در 8 طبقه دارای بخش LDR به تعداد 8 تخت، nicu به تعداد 9 تخت، icu به تعداد 14 تخت، ccu به تعداد 14 تخت، post idu به تعداد 10، post ccu به تعداد 10 تخت، اورژانس به تعداد 21 تخت، نوزادان سالم به تعداد 23 تخت‌، بستری زنان و زیمان به تعداد 40 تخت، کودکان به تعداد 48 تخت، جراحی زنان 48 تخت، جراحی مردان 48 تخت، اتاق عمل به تعداد 8 تخت و سالن آمفی تئاتر است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از آغاز عملیات مدرسه 6کلاسه مهریان با زیربنای ١ ٣٧مترمربع خبر داد و گفت: این پروژه در دو طبقه با اسکلت پیچ و مهره‌ای و با اعتباری افزون‌بر 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمران و بهسازی شهری احداث می‌شود.

علیمردانی افزود: یکی از اهداف عالیه شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ساخت پروژه‌های محرک توسعه در بافت‌های ناکارآمد و بالا بردن سطح خدمات کاربری‌های در حد متوسط شهر است.

انتهای پیام/ غ

افتتاح بیمارستانهای در دست ساخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس بیمارستان رازی قائم شهر گفت: این دستگاه ام. آر. آی پیشرفته با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران از طریق بانک جهانی تهیه شده است.

دکتر اولادی افزود دستگاه ام. آر. آی پیشرفته، جدیدیدترین و به روز‌ترین دستگاه ام. آر. آی بدون نیاز به " گاز هلیوم " دوره‌ای است که از سوی بانک جهانی به بیمارستان رازی قائم شهر اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهر، نداشتن محدویت وزنی برای بیماران خاص سنگین وزن درانجام ام. آر. آی و بی نیازی این دستگاه به گاز هلیوم با فناوری جدید و بهره مندی ازکیفیت تصویر بالا رااز مزیت‌های این دستگاه پیشرفته نسبت به دستگاه‌های مشابه ام. آر. آی اعلام کرد.

دکتر اولادی، قیمت دستگاه ام. آر. آی پیشرفته نصب شده در بیمارستان رازی قائم شهر را بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که ازمحل اعتبارات بانک جهانی در دوره کرونا تامین و به این مرکز درمانی اهدا شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائم شهریادآور شد، هزینه نگهداری این دستگاه به دلیل عدم لزوم خرید گازهلیوم، پائین‌تر ازدیگر دستگاه‌های مشابه و کیفیت تصاویر آن هم با توجه به پیشرفته بودن بسیار بالاا ست وبا این فناوری برتر، شاهد رشد کیفی خدمات‌رسانی پاراکلینیک به بیماران در بیمارستان رازی قائم شهرخواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته