Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوین_ پارلمان بانوان شهرستان جوین بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روزپرستار با قدردانی از تلاش شبانه روزی آنان از مجمع خیرین سلامت هم قدردانی کردند.

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، یکی از اعضای پارلمان بانوان شهرستان جوین گفت: به مناسبت میلاد با سعادت یگانه بانوی پرچ دار صحرای کربلا و روز پرستار و تکریم از پرستارانی که الگوی عشق و پرستش‌ خود را حضرت زینب کبری (س) قرار داده‌اند، نه تنها درتقویم سالیانه و برگزاری مناسبتی خاص ضروری است، بلکه به عنوان یک الزام باید در همه زمانها زحمات و تلاشهای خالصانه آنان برجسته و مورد ارج قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سمیه فتح آبادی خاط مشان کرد: خیرین بزرگوارعرصه سلامت کشورکه بی نام ونشان  با بذل مال و کمک و یاری رسانی به عرصه سلامت ایفای وظیفه الهی و انسانی مینمایند، درواقع به نوعی کمک به امرپرستاری و بهبود سلامت و بهداشت در کشور میباشند.  

وی تاکید کرد: در مقابل این همه تلاش به جز این که سهم کوچکی از گرامیداشت ولادت با سعادت پیام رسان عاشورا حضرت زینب (س) و روز پرستار داشته، و به همه پرستاران عزیز و ارجمند تبریک عرض  کنیم  و آرزوی سلامتی برای این قشر زحمت کش استعانت الهی را  با همدلی و خدمت عاشقانه بیشتر چون همیشه مرهمی برآلام و درد بیماران باشد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در مسجد امیرالمومنین شهر چغابل شهرستان رومشکان استان لرستان برگزار شد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه (ع) بخش مرکزی این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شندآباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی