Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@18:47:17 GMT

کیبورد هوشمند فارسی برای گوشی شما

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۷۵۹۳

به گزارش ایران آنلاین، به کمک این برنامه که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال داشته علاوه بر داشتن یک کیبورد کاملا حرفه ای با امکان دسترسی به فونتهای فارسی جالب ، میتوانید به استیکرها و تم هایم مختلف نیز دسترسی داشته باشید.بعد از نصب این برنامه روی گوشی خود و وارد شدن به محیط آن با امکانات مختلف آن آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کمک بخش انتخاب تم، میتوانید تم ها یا پوسته های مختلفی از کلاسیک گرفته تا ورزشی، انیمیشن و … را برای پس زمینه کیبورد خود انتخاب کنید. اما با کمک قابلیت کیبورد هوشمند میتوانید امکانات کاربردی مانند نمایش پنجره پیش نمایش کلیدی، نمایش متن اشاره، نادیده گرفتن موقعیت نشانگر، ارتفاع کیبورد در حالت افقی و عمودی را در اختیار داشته باشید.

همچنین این کیبورد با حرکات دست نیز امکاناتی را در اختیار کاربران خود میگذارد. برای مثال با تنظیم حرکات دست به سمت بالا، پایین، چپ و راست، کارهایی مانند غییر مکان نشانگر، مخفی کردن کیبورد، پاک کردن کامل متن، تغییر مکان به چپ، راست، بالا و یا پایین» امکان پذیر میشود. با قابلیت شخصی سازی این اپلیکیشن هم میتوانید با مراجعه به بخش تنظیمات نمایش کلیدها را براساس دلخواه خود انتخاب کنید.

اما اینها تمام امکاناتی نیست که این کیبورد برای کاربران خود به ارمغان می آورد. یکی از امکانات جالبی که این کیبورد فارسی فراهم میکند “ تبدیل گفتار به نوشتار با دقت بالای پردازش صدا” با این قابلیت حالا به راحتی میتوانید بدون نیاز به تایپ کردن متنی که میخواهید را تنها از طریق صدای خود تایپ و ارسال کنید. این کیبورد به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج آزادی رنگ و بوی خلیج فارسی گرفت (عکس)

به گزارش صدای ایران از آنا، به همین مناسبت برج آزادی تهران با استفاده از ویدئو مپینگ (نورپردازی سه بعدی) به طرح‌های افتخارآفرین خلیج‌فارس مزین شد.

دیگر خبرها

  • برج آزادی رنگ و بوی خلیج فارسی گرفت (عکس)
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد