Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-انهدام سه باند قاچاقچیان موادمخدر، انهدام یک باند سارقان و دستگیری 13 سارق، کشف و ضبط 800 بطری مشروبات الکلی و کشف 28 قبضه سلاح شکاری گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در طرح عملیاتی شب گذشته بوده است.

۰سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام تشریح دستاوردهای طرح آرامش و امنیت شبانه تهران که دیشب با حضور صدها تن از مأموران پلیس‌های تخصص فرماندهی انتظامی پایتخت در معابر سطح شهر تهران کلید خورد، اظهار داشت: بخش اعظمی از کشفیات این عملیات در سر کلانتری دوم تهران به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب نیز در خصوص دستاوردهای مأموران این پلیس تخصصی در عملیات شب گذشته اعلام کرد: انهدام سه باند قاچاقچیان موادمخدر و دستگیری 14 نفر از قاچاقچیان از جمله دستاوردهای این طرح بوده است.

وی گفت: در این عملیات 6 دستگاه خودرو توقیف شد و 252 کیلو انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی میرشمسی سرکلانتر دوم تهران نیز که بخش اعظمی از کشفیات این عملیات در حوزه استحفاظی وی صورت گرفته است تصریح کرد: انهدام یک باند سارقان و دستگیری 13 سارق از جمله عملکرد مأموران سرکلانتری دوم تهران بوده است.

وی افزود: کشف 8 دستگاه خودرو و 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شب گذشته با تلاش مأموران این کلانتری رقم خورد.

سردار لطفی رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ نیز با اشاره به این مطلب که با توجه به اشراف و رصد اطلاعاتی مأموران این پلیس موفقیت‌های خوبی را در این طرح کسب کرده‌اند، اعلام کرد: 120 نفر از اراذل و اوباش که برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند در این طرح دستگیر شدند.

این مقام ارشد پلیس امنیت تهران با اعلام این مطلب که اکثر دستگیرشدگان بنا بر مطالبه مردم و گزارشات مردمی بوده است، تصریح کرد:‌ در طرح آرامش و امنیت شبانه تهران از 81 محل از جمله قهوه‌خانه و باشگاه‌های بدنسازی بازدید صورت گرفت و بیشتر دستگیرشدگان از مراکز فوق بوده‌اند.

وی ادامه داد: مأموران این پلیس 800 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط کردند.

سردار لطفی با بیان این مطلب که یکی از مهمترین پرونده‌های این یگان بعد از چند روز کار اطلاعاتی، امروز به سرانجام رسیده است، اعلام کرد:‌ کشف 28 قبضه سلاح شکاری و اقلامی همچون پنجه بوکس و باتوم نیز در این طرح رقم خورده است.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ به یکی دیگر از وظایف این پلیس در خصوص شناسایی و برخورد با اتباع بیگانه اشاره و اعلام کرد: در بازدید از یکی از خوابگاه اتباع بیگانه، افرادی که در براخی از جرائم دخیل بودند دستگیر شدند.

وی با بیان این مطلب که بیشتر عملیات‌ها در شمال غرب تهران صورت گرفته به جمع‌آوری 120 هزار ترقه اشاره کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل