Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما
معاون رييس جمهور در این نشست  با بيان اينکه بحث خانواده يکي از مهمترين عناصر توسعه اجتماعي کشور است، گفت: در عصر امروز احزاب نقش مهمي در توسعه هرچه بيشتر کشور در مسائل مختلف سياسي، اجتماعي و فرهنگي ايفا مي کنند.
  ابتکار با اشاره به اينکه امروزه احزاب به اين باور رسيدند که فعاليت و پويايي بيش از پيش آنها پرداختن به تمام مسائل اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي است، تصريح کرد: مشارکت گسترده و فعال احزاب مختلف در نهادهاي اجتماعي ضروري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حوزه پيشگيري و برنامه ريزي صحيح براي کاهش آسيب هاي اجتماعي از جمله ضرورتهاي اجرايي در راستاي توسعه اجتماعي کشور است. ابتکار  با بيان اين که اجراي گفتگوي ملي خانواده و بين نسلي از جمله برنامه هاي تدوين شده در دولت دوازدهم است، خاطرنشان کرد: در اين طرح از تمام ظرفيتهاي موجود اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و سياسي براي توسعه کشور در حوزه هاي مختلف استفاده مي شود.
محمود زماني قمي هم در اين نشست  با بيان اين که دولت مسير حضور احزاب براي مشارکت بيش از پيش از حوزه اجتماعي و فرهنگي را باز کرده است، اظهار کرد: احزاب با برنامه ريزي منسجم ارتباط خود را با مديريت استانداري بيشتر و مستمر کنند.
استاندار يزد در ادامه با اشاره به ضرورت راه اندازي انجمن گفت و گوي بين نسلي در استان گفت: توسعه اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي استان مستلزم اصلاح آسيب ها در سطح جامعه و خانواده و گفتگوی درست و مطلوب است.
درادامه اين نشست نمايندگان احزاب و تشکل هاي سياسي نظرات خود را در زمينه طرح گفتگوي خانواده بيان کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد