Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آموزش و پرورش پرديس در اقدامي عجيب از معلمان دوره ابتدايي براي صدور کارنامه کامپيوتري، درخواست پول کرده است. هر معلمي پول را ندهد بايد به صورت دستي خودش کارنامه صادر کند.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان، همزمان با پايان امتحانات مدارس در نوبت اول،اداره اموزش و پرورش پرديس تهران در اقدامي عجيب از معلمان براي صدور کارنامه درخواست پول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين اداره به مديران دستور داده است تا از معلم هرکلاس براي صدور کارنامه دانش اموزان به صورت سيستمي، مبلغ 10 هزار تومان گرفته شود.
در بخشنامه آموزش و پرورش امده است هر معلمي که اين پول را ندهد، مجبور است براي هر دانش آموز دو کارنامه دستي را نوشته و تحويل مدرسه دهد.
بررسي هاي ميزان نشان مي دهد اين قانون اجباري در مدارس ابتدايي اين شهرستان در حال اجرا است. معلم يکي از دبستان هاي دخترانه پرديس در اين مورد به ميزان گفت: مديران مدرسه مي گويند بخشنامه از منطقه آمده است و ما نمي توانيم کاري انجام دهيم. بايد اين قانون را اجرا کنيم و راه ديگري نداريم.
اين معلم افزود: کلاس من 27 دانش اموز دارد و اگر بخواهم براي هر دانش آموز دو کارنامه صادر کنم احتمال خطا در وارد کردن نمرات و تعيين سطح دانش اموزان وجود دارد.
معلم ديگري که در يکي از دبستان هاي شهر پرديس مشغول تدريس است، با تائيد اجبار معلمان به پرداخت پول، مي گويد: براساس اعلام مدير مدرسه يا همه معلمان بايد پول صدور کارنامه را بدهند يا بايد دستي کارنامه بنويسند. نمي شود معلمي پول صدور کارنامه کلاس را بدهد و معلم ديگري کارنامه ها را به صورت دستي خودش بنويسد.
ابلاغيه ها را بايد اجرا کنيم
مدير يکي از مدارس ابتدايي اين شهرستان هم در مورد گلايه هاي معلمان به ميزان گفت: اين ابلاغ آموزش و پرورش است و کاري از دست ما ساخته نيست. نمي توانيم ابلاغيه اداره را اجرا نکنيم. ما هم گلايه هايي داريم اما وقتي موضوعي ابلاغ شود مديران فقط اجرا کننده هستند. موضوعاتي مانند دريافت پول از معلم براي صدور کارنامه، باعث دلخوري همکاران از ما مديران مي شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۴۰۰ برنامه آموزش و پرورش جهت بزرگداشت هفته معلم در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو،سید، ولی موسوی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در نشست ویبناری کارشناسان روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق استان کهگیلویه وبویراحمد با موضوع بزرگداشت هفته معلم گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات، روابط عمومی در آموزش و پرورش رسالت خطیری بر عهده دارد و با اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه شرایط برای را پویایی و بالندگی آموزش و پرورش بیش از پیش فراهم می‌کند.

 موسوی با تقدیر وتشکر ازهمراهی و همکاری فعالانه روابط عمومی‌ها، به اهم برنامه‌های هفته معلم اشاره کرد وگفت: برنامه‌های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و حضور مسئولان و اولیاء دانش آموزان در کلاس‌های درس معلمان در مدارس آغاز و براساس روز شمارهفته معلم برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت هفته معلم در استان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق، ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه‌های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس، تهیه کلیپ‌های یک دقیقه‌ای از روسای ادرات، نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف با موضوع جایگاه و منزلت و ارزش کار معلمی و تبریک روز معلم، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای با هماهنگی شهرداری و ادارات مختلف با موضوع مقام معلم و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و نخبه شناخته شده در خصوص مقام و جایگاه معلم را، بخشی از برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد.

موسوی افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده‌های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان برترشهرستانی و استانی بخش دیگری از این برنامه‌های هفته معلم است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده‌ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل، مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را، از کار‌های جالب توجه عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: فعالیت‌های روابط عمومی شهرستان‌ها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی‌های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • برگزاری نخستین تشکل معلم محور در فارس
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان