Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:45:20 GMT

کشف ۲۵۰ کیلوگرم موادمخدر در طرح شبانه پلیس تهران

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۸۳۵۳

کشف ۲۵۰ کیلوگرم موادمخدر در طرح شبانه پلیس تهران

معاون عملیات پلیس تهران بزرگ از کشف ۲۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در طرح شبانه پلیس خبر داد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ اجتماعی انتظامی نظرات

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ پرویز یعقوبی در حاشیه اجرای طرح امنیت و آرامش شبانه تهران با اعلام خبر دستگیری 120 نفر از اراذل و اوباش در این طرح اظهار کرد: 89 واحد صنفی متخلف و 136 نقطه آلوده در این طرح پاکسازی شد؛ همچنین 68 نفر از اتباع خارجی غیرمجاز دستگیر شده و 28 قبضه اسلحه غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جمع‌آوری تعدادی از معتادان متجاهر از سطح شهر نیز گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز همکاران ما موفق شدند 4 باند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی و 14 نفر قاچاقچی عمده را دستگیر کنند که در مجموع این اقدامات بیش از 250 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی در ادامه به توقیف 135 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در راستای برخورد با وسائل نقلیه متخلف اشاره کرد و افزود: علاوه بر این موارد اقداماتی در حوزه برخورد با خودروهای سنگین آلاینده نیز انجام شد و از 35 راننده نیز تست سلامت گرفته شد.

یعقوبی در پایان از کشف حدود 15 میلیون تومان کالای قاچاق در این طرح خبر داد.

انتهای پیام/

R34343/P1014142/S2,21/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان ایران (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) که از عصر روز پنج شنبه در استان همدان و به میزبانی شهرستان ملایر آغاز به کار کرده بود، امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به پایان رسید.    این پیکار‌ها با حضور ۲۰۸ بوکسور از استان‌های مختلف و در سالن سه هزار نفری الغدیر ملایر برگزار شد و در نهایت تیم استان همدان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۲ برنز و ۲۹ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و جام را در خانه نگه داشت. لرستان با ۳ مدال طلا و ۲۶ امتیاز، نایب قهرمان شد و تهران با ۶ مدال نقره و ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.    همچنین، آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و کاپ تکنیک به محمدصالح مصباحی بوکسور وزن ۷۰ کیلوگرم تیم لرستان رسید. کاپ قدرت نیز به ماهان ساجدی بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم مازندران تعلق گرفت.    اسامی نفرات برتر اوزان مختلف بدین شرح است:   وزن ۴۶ کیلوگرم:   اول: مهدی روزبهانی از لرستان   دوم: ماهان مصطفایی از کردستان   سوم: سیدمحمدمیری از قزوین و امیرحسین قربانی از گلستان   وزن ۴۸ کیلوگرم:   اول: سهند نجفی از آذربایجان‌غربی   دوم: هیوا نادری از کرمانشاه   سوم: دانیال ساعدی از گلستان و محمدطا‌ها فاعظی از همدان   وزن ۵۰ کیلوگرم:   اول: امیرعباس محمدنیایی از همدان   دوم: کاوان مولودی از کردستان   سوم: پارسا متولیان از مازندران و امیرعلی خانی از توابع‌تهران    وزن ۵۲ کیلوگرم:   اول: محمدطا‌ها دهقانی از خراسان‌جنوبی   دوم: امیرعلی مهرابی از تهران   سوم: امیرعلی محمدی از قزوین و مهدی حسین‌پور از گلستان   وزن ۵۴ کیلوگرم:   اول: سیدعلی ملکوتی از چهارمحال‌وبختیاری   دوم: مبین روستایی از همدان   سوم: آرسام خسروی از کردستان و پارسا طقرلی‌فتح‌آبادی از البرز    وزن ۵۷ کیلوگرم:   اول: یاور سبزعلی از همدان   دوم: اژوان سالم از کردستان   سوم: آیدین کر از سمنان و حسام قابل از خراسان رضوی    وزن ۶۰ کیلوگرم:   اول: محمدصفر بیرانوند از لرستان   دوم: امیرسام عطایی از البرز   سوم: دانیال فریابی از بوشهر و علی رفیعی از همدان    وزن ۶۳ کیلوگرم:   اول: سپهر رحیمی از چهارمحال‌وبختیاری   دوم: اشکان هاشمی از تهران   سوم: امیرحسین برزگر از آذربایجان‌شرقی و نادر فلاح از مرکزی    وزن ۶۶ کیلوگرم:   اول: امیرمحمد رستم‌پور از گلستان   دوم: محمدطا‌ها موموخانی از تهران   سوم: آریا سوداگر از البرز و نوید رضایی از اردبیل    وزن ۷۰ کیلوگرم:   اول: محمدصالح مصباحی از لرستان   دوم: مهدی سبزی از تهران   سوم: ماهان امجدی از کردستان و امیرمحمد کردجامه از اردبیل    وزن ۷۵ کیلوگرم:   اول: ماهان ساجدی از مازندران   دوم: امیرمحمد احمدی از همدان   سوم: سپهر آبیاری از اصفهان و امیرحسین صفرلو از یزد    وزن ۸۰ کیلوگرم:   اول: نیما مختاری از اصفهان   دوم: رضا باقری از تهران   سوم: فرزاد فتحی از زنجان و امیرسام احمدوند از مرکزی    وزن ۸۰+ کیلوگرم:   اول: ارشیا نورمحمدی از اصفهان   دوم: محمدطا‌ها حسنلو از تهران   سوم: فرهود قربانی از توابع‌تهران و امیرحسین جباری از آذربایجان‌غربی ­

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه