Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکشنبه شب اشکان دژاگه راس ساعت ۱۹ در خیابان اولاند در برلین میزبان برخی دوستانش بود.

وی که اکنون ماه‌ها است بدون تیم باشگاهی است و چندی قبل حتی شایعه حضورش در تیم استقلال تهران به گوش رسید، رستوران خود را که ۲۱ نام دارد، افتتاح کرد.

در این محل وی انواع غذای سوشی ژاپنی‌ها را سرو کرده و در اختیار مراجعه‌کنندگان قرارمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم چهره‌های سرشناسی حضور داشتند. از جمله کوین پرینس بواتنگ، هافبک تیم اینتراخت فرانکفورت که سابقه حضور در تیم ملی غنا را دارد و برادرش جروم بواتنگ، مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ است.

کوین پرینس از دوران حضور مشترک با اشکان در تیم هرتابرلین، با وی دوستی صمیمانه‌ای دارد.

بواتنگ در این مورد به خبرنگار یکی از روزنامه‌های آلمان گفت:اشکان مثل برادرم است.ما همدیگر را از خیلی مدت‌ها قبل که ۱۲ ساله بودیم، می‌شناسیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کاپیتان تیم ملی ایران در برلین رستوران افتتاح کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سهگ، امروز در حاشیه دیدار یادبود عبدالقدیر آب‌پرور دو تیم بازیکنان رسانه و پیشکسوتان برابر یکدیگر قرار گرفتند. محمد خاکپور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ما امروز یاد دوستان ما را گرامی می‌داریم چون این بازی به یاد آنها بوده. بازی خوبی بود و تیم حریفم جوان‌تر از ما بود و تمرین داشت. هدفم این بود که دور هم جمع شویم.

ویدئو: 330287

وی افزود: من کوچکتر از آن هستم که توصیه داشته باشم و مهم این است که فکر کنیم چه اثری می‌گذاریم. به این فکر کنیم که آن مثمرثمر است یا نه. اگر به این فکر کنیم و عمل داشته باشیم فکر می‌کنم درست شود.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: فوتبال ایران را دنبال نمی‌کنم. من زیاد علاقه‌ای ندارم و حقیقتا اصلاً دنبال نمی‌کنم.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق تیم ملی: فوتبال را دنبال نمی‌کنم
  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر