Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:10:17 GMT

فان پرسی: به خاطر فرزندانم تصمیم به بازگشت گرفتم

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۵۹۷۸۰

فان پرسی: به خاطر فرزندانم تصمیم به بازگشت گرفتم

مهاجم هلندی از بازگشت به فاینورد بعد از ۱۴ سال ابراز خوشحالی کرد و این انتقال را رویایی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، روبین فان پرسی، مهاجم باسابقه هلندی که سال‌ها برای تیم ملی کشورش و باشگاه‌های بزرگی چون منچستریونایتد و آرسنال بازی کرد، بعد از ۱۴ سال و در سن ۳۴ سالگی به باشگاه پیشینش یعنی فاینورد بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فان پرسی بعد از حضور در تمرینات فاینورد درباره بازگشت خود به این تیم گفت: بازگشت به فاینورد بعد از ۱۴ سال احساس فوق‌العاده‌ای بود. خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر پیراهن تیم محبوبم را به تن کنم. دلایل زیادی داشت که من تصمیم گرفتم به تیم سابقم باز گردم. یکی از دلایلی که داشتم فرزندانم بودند. دو فرزند من مشتاق به بازگشت به هلند بودند و من هم تصمیم گرفتم تا دوباره پیراهن تیم سابقم را به تن کنم. آن‌ها در این چند سال در کشورهای مختلفی بودند و تجارب زیادی نیز به دست آوردیم ولی الان که وارد سن حساسی می‌شوند بهتر است در یک محل مناسب و راحتی باشند و به همین خاطر من کشورم هلند را انتخاب کردم. 

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: من تصمیم گرفتم تا برای ادامه فوتبال به هلند بیایم و قصد دارم که در ادامه نیز از فوتبال لذت ببرم. فوتبال من تمام نشده است که بخواهم برای استراحت کردن به هلند بروم.

روبین فان پرسی بعد از سال‌ها درخشش در فوتبال انگلیس و ترکیه اکنون در هلند و باشگاه دوران جوانی خود یعنی فاینورد بازی خواهد کرد که امیدوارم به کسب قهرمانی در لیگ هلند است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۵۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز از بازی رفت بایرن و رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان می گذرد ولی بحث روی پاس استثنایی تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول کهکشانی ها هنوز هم داغ دنبال است.

مهمندس آلمانی همه کاره زمین بود و رئال مادرید را با همان پاس از فشار 20 دقیقه ای بایرن خارج کرد و به گل رساند. 

کروس که قراردادش در پایان فصل تمام می شود ولی به احتمال فراوان یک سال دیگر آن را تمدید می کند، حالا محبوبیتی دوچندان میان هواداران رئال و فوتبال دوستان دنیا دارد. او در بین هم تیمی هایش نیز مقبولیتی فراوان دارد و این از کامنت دنی کارواخال زیر یک پستا اینستاگرامی مشخص است.

مدافع راست و کاپیتان زیر پستی در تمجید از کروس با مضمون: «روزی به فرزندانم می گویم بازی کروس را تماشا کردم.» نوشت: «روزی به فرزندانم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم.»

دیگر خبرها

  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود