Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@20:03:13 GMT

روزت مبارک پرستار

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۰۳۰۶

روزت مبارک پرستار

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ سید علیرضا کیایی مدیر دفتر خبرگزاری برنا در استان تهران، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در یاداشتی ضمن تبریک ولادت خجسته حضرت زینب و تبریک به همه پرستاران کشور  گفت، «پرستار» با شوق و رنج می آموزد تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند.

 گرچه می دانیم خستگی را خسته کرده ای بس که از خودت مایه می گذاری تا مبادا شرمسار خانوده ای شوی که چشمشان به التیام دردهای کسی است که قوت لایموتشان را تامین می کند، خستگی را خسته ی پایداری و استقامتت در برابر ناملایمات می کنی! و در و دیوار بیمارستان از تو بابت این همه پایداری شرمسار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست خدا به همراهت ای دست سرشار از عاطفه و مهر. دعای همه دردمندان بدرقه راهت. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد

در این همایش که جواهری معاون اداره ورزش وجوانان، لشکری مسئول بسیج ورزشکاران و صباغی شهردار قزوین هم حضور داشت توسط هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان حرکات نمایشی ورزش زورخانه‌ای اجرا شد. در همایش امروز به مناسبت 17 شوال روز ورزش پهلوانی تعداد 13 مرشد و 50 ورزشکار استان قزوین ورزش های نوین زورخانه ای را به نمایش گذاشتند.

اولین زورخانه قزوین جنب دروازه درب کوشک قزوین با نام «زوارخانه» بیش از 600 سال پیش احداث شده و محلی برای استراحت و اسکان مهمان‌هایی بوده که قصد ورود به محوطه شهر قزوین داشتند. پهلوانان شهر قزوین با این پیش‌قراولان و مهمان‌ها در این محل زورآزمایی کرده و کشتی می‌گرفتند تا به اصطلاح ضرب شستی به مهمان نشان دهند که بعدها نام این محل به زورخانه تغییر پیدا کرد. از قدیمی‌ترین زورخانه‌های فعال قزوین می‌توان به زورخانه باباشاهوردی واقع در خیابان امام خمینی انتهای بازار علافها، زورخانه نائب صدر واقع در خیابان شهدا و زورخانه آقای خیرخواه در خیابان طالقانی اشاره کرد.

امیر خسته بند رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان قزوین و مسئول مسابقات کشوری در حاشیه این مراسم گفت: هماکنون در استان قزوین 11 زورخانه وجود دارد و اولین آکادمی ورزش زورخانه ای، در زورخانه شهید رجایی قزوین به ثبت رسیده است. همچنین استان قزوین در ردیف استان‌هایی است که بیشترین آمار نونهال و نوجوان ورزشکار در این رشته را در اختیار دارد.

خسته بند تصریح کرد: در سطح کشوری با توجه به تعداد مسابقاتی که برگزار می‌شود، جایگاه شاخصی داریم و عنوان دار هستیم و 10 نفر از ورزشکاران نیز عضو تیم ملی هستند. در حال حاضر 300 ورزشکار بیمه شده و 126 ورزشکار نونهال و نوجوان وجود دارد که در آکادمی شهید رجایی تمرین می‌کنند.

خسته بند در خصوص این رشته نیز گفت: امسال با تعامل نزدیک که با اداره آموزش و پرورش صورت گرفت، تصمیم گرفته شد که این رشته به دانش آموزش داده شود و شروع به آموزش ورزش زورخانه‌ای و مرشدی دانش آموزان در مدارس انجام شد وبه نتایج مثبتی دست پیدا خواهد کرد.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228597 برچسب‌ها ورزش وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته