Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@13:24:11 GMT

بازیگران «کمدی انسانی» با مردم فیلم دیدند

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۰۳۲۶

بازیگران «کمدی انسانی» با مردم فیلم دیدند

به گزارش ایسکانیوز، بهاره کیان‌افشار و آرمان درویش بازیگر به همراه محمدهادی کریمی نویسنده و کارگردان «کمدی انسانی» شامگاه دیروز با مردم به تماشای این فیلم در سینما آزادی نشستند.

در این دیدار، کیان افشار به دلیل ایفای نقشی کاملا اغواگر و در عین حال سمپاتیک در «کمدی انسانی» موجب شده بود مخاطبانی که برای دیدار با او به پردیس آزادی آمده بودند بارها از وی درباره سختی های چنین نقش آفرینی بپرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیان‌افشار هم می‌کوشید تا حد توان هم برای پاسخگویی به پرسش های آنها وقت بگذارد و هم در برابر تقاضاهای سلفی‌گیری پاسخ مثبت نشان دهد.



محمدهادی کریمی نویسنده و کارگردان «کمدی انسانی» و آرمان درویش دیگر بازیگر جوان فیلم هم در کنار کیان‌افشار در این اکران مردمی حضور داشتند.

«کمدی انسانی» که در گروه آزادی روی پرده است و در همین ابتدای اکران خود توانسته مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، پربازیگرترین فیلم زمستان است و داستان پراوج و فرود و به شدت طعنه‌آلود زندگی فردی را روایت می‌کند که سعی زیادی دارد که همرنگ جماعت شود اما این همرنگی دردسرهایی گاه تراژیک و گاه کمیک را به دنبال دارد.

علیرضا شجاع نوری، نیکی کریمی و فرخ نعمتی از نسل بازیگران پیشکسوت، هومن سیدی، لیلا زارع و بهاره کیان افشار از نسل بازیگران جوان و چهره هایی که در آغاز راه توانمندی خود را به اثبات رسانده اند مانند آرمان درویش و نسل چهارم نوآمده و نوجوان بازیگری نظیر ایلیا نصراللهی ترکیب بازیگران «کمدی انسانی» را شکل می‌دهند.

503

بهاره کیان افشار پردیس آزادی کمدی انسانی آرمان درویش نیکی کریمی بازیگر گروه آزادی محمد هادی کریمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

 

tags # مهناز افشار سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند