Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:59:48 GMT

حضور بواتنگ در مراسم افتتاح رستوران دژاکه + عکس

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۰۷۰۷

حضور بواتنگ در مراسم افتتاح رستوران دژاکه + عکس

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان، رستوران خود را در آلمان افتتاح کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اشکان دژاگه شب گذشته (دوشنبه) رستوران خود را در شهر برلین، پایتخت آلمان به نام «سوشی بار 21» افتتاح کرد. در مراسم افتتاحیه رستوران هافبک  شماره «21» ‌تیم ملی ایران، کوین پرینس بواتنگ غنایی هم حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو جزو نسل طلایی باشگاه هرتابرلین در سال 2006 بودند.

بواتنگ در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان گفت: اشکان مثل برادرم است. ما از 12 سالگی یکدیگر را می‌شناسیم.

دژاگه 31 ساله که سابقه بازی در تیم‌های هرتالبرلین، ولفسبورگ، فولام و العربی قطر را داشته است، از زمانی که در ماه ژوئن 2017 از ولفسبورگ جدا شده، دیگر برای تیمی بازی نکرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

محسن زمانی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روز چهار شنبه، هشتم فروردین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه در این روز وزیر بهداشت برنامه‌های افتتاح از پروژه‌های عمرانی مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان را داشتند، افزود: با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، سالن مدیریت بحران، مرکز آموزش مهارت‌های بالینی و شبیه‌ساز دیسپچ افتتاح شد.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به عملکرد اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در طرح امدادسلامت نوروزی تصریح کرد: از بیست و پنجم اسفند تا پایان هفتم فروردین حدود ۶۴ هزار تماس با ۱۱۵ استان اصفهان برقرار شده است و واحدهای امدادی اورژانس در بیش از ۱۰ هزار عملیات امدادی، به بیماران و مصدومان اورژانسی امدادرسانی کردند.

کد خبر 739843

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند