Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:54:19 GMT

تحقق ۸۵ درصدی سهمیه استخدامی ایثارگران در لرستان

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۱۴۱۳

تحقق ۸۵ درصدی سهمیه استخدامی ایثارگران در لرستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی سهمیه استخدامی خانواده‌های شاهد در لرستان، اظهار کرد: در سال‌جاری 563 نفر سهمیه اشتغالزایی برای بنیاد استان لرستان در نظر گرفته شده که تاکنون بالغ‌بر ۸۵ درصد آن محقق شده است.

به گزارش ایسنا،مراد روشنی با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی سهمیه استخدامی خانواده‌های شاهد در لرستان، اظهار کرد: در سال‌جاری 563 نفر سهمیه اشتغالزایی برای بنیاد لرستان در نظر گرفته شده که تاکنون بالغ‌بر ۸۵ درصد آن محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: پیش‎بینی می‎شود تا پایان سال علاوه‌ بر تحقق 100 درصدی سهمیه یاد شده، حتی بیش از آن نیز محقق و عملیاتی شود.
روشنی در خصوص استخدام خانواده‎های ایثارگران نیز گفت: بخشی از این استخدام در قالب جذب دولتی از طریق برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش انجام و سهم ۲۵ درصدی جذب خانواده‎های ایثارگران رعایت می‎شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: متأسفانه در بخش دیگر استخدام‎ها شامل استخدام نیروهای شرکتی، پاره‌وقت، قراردادی و بخش خصوصی نه تنها در لرستان که در دیگر نقاط کشور نیز سهمیه جذب خانواده‎های ایثارگران رعایت و محقق نمی‎شود.
وی با اشاره به این‌که پس‌از پیگیری‎های مکرر، برخی دستگاه‎های اجرایی لرستان سهمیه‎ای را برای استخدام خانواده‎های ایثارگران در نظر گرفته‎اند، افزود: موضوع محقق نشدن سهمیه استخدام ایثارگران به استاندار لرستان منعکس و در دیدارهای شهرستانی وی با خانواده‎های شهدا نیز این موضوع کاملاً محرز شده است.
وی افزود: نامه‎ای از طرف مدیریت ارشد استان به مدیران دستگاه‎های اجرایی و اعضای شورای اداری با موضوع ضرورت رعایت سهمیه جذب و اشتغالزایی فرزندان شاهد ابلاغ و ارسال شد.در این رابطه کمیته‎ای به ریاست رییس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان لرستان تشکیل شده و موضوع تحقق سهمیه اشتغال خانواده‎های ایثارگران توسط آن کمیته در حال پیگیری است، به‌طوری‌که با پیگیری‎های انجام شده سهمیه‎ای برای ۷۵ نفر از فرزندان شهدا در بخش خدمات در اداره‌کل آموزش و پرورش استان تعیین و زمینه جذب آنان فراهم شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با صدور پیامی روز ارتش را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک گفت.
در بخشی از این پیام امده است: همان گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست» و «ارتش اساس و حافظ یک ملت است» و «اگر ارتش اسلامی و فکرش اسلامی بشود مملکت را به کمال مطلوب می‌رساند.»
در این میان باید یاد کنیم از شهدای معزز، جانبازان سرافراز و آزادگان گرانقدر ارتش و خانواده‌های معظم آنان که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با ازخودگذشتگی و فداکاری‌های وصف‌ناپذیر افتخارآفرین شدند.
آن اسوه‌های ایمان و مقاومت که همواره یاد و خاطره ایثار و جانفشانی آنان در ذهن ملت ایران ماندگار خواهد ماند.
بی‌شک امروز استقلال و شکوه ایران اسلامی به مدد نثار خون این شهدای معظم، رشادت و ایستادگی جانبازان و آزادگان عزیز و شکیبایی و همراهی خانواده‌های گرانقدرشان رقم خورده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های امروز خود را علاوه بر تلاش متخصصان، مدیون خون شهیدان و رشادت ایثارگران است.
اینجانب روز ارتش را به فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارتشی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون در خدمت به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) را برای همه عزیزان مسألت می‌نمایم.


مجتبی میرحسینی
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران
سیستان وبلوچستان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همانگونه که وعده صادق با همت جوانان کشور تحقق یافت جهش تولید نیز با مشارکت مردم محقق می‌شود
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام