Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ سردار یداله بوعلی در همایش کاهش آسیب های اجتماعی که با حضور معتمدین و بزرگان طوایف مختلف شهرستان لنده در محل حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج لنده برگزارشد، ضمن اشاره به نقش فعال معتمدین و بزرگان در رفع مشکلات گفت: سوابق تاریخی، فرهنگ کهن و غنی ما در حوزه زاگرس همراه با ولایت مداری و تدین مردم ما بهترین فرصت برای رفع کاهش آسیب های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از مهمترین شاخص های لرهای حوزه زاگرس بحث اتحاد همدلی و همزبانی آنان در همه مسائل است که یک سرمایه برای این مردم است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: نباید پیشینه تاریخی و مذهبی ما را با فرهنگ غرب زده مقایسه کرد چرا که این قیاس، قیاسی غلط است.
وی تاکیدکرد: قوم لر در طول تاریخ در دفاع از دین و ثبات در دین همیشه پیشگام بوده و خواهند بود و این را در عمل در برهه های مختلف تاریخی به اثبات رساندند.
سرداربوعلی اظهارکرد: همه اقتدار، عزت و عظمت سپاه پاسداران بر پایه حضور و حمایت مردم است و اگر این حمایت مردمی نباشد هیچ کدام از این ادوات و تجهیزات نمی تواند موثر باشد چرا که اساس ما حمایت و پشتوانه مردمی است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه درمقابل همه دنیا و همه ابرقدرت ها و آنانی که ادعای اسلامی می کنند ولی ترسو هستند با قدرت ایستاده است به خاطر همین حضور و پشتوانه مردمی است.
وی تاکیدکرد: اگر بزرگان طوایف مختلف به باورها و سنت ها و داشته های خود توجه نداشته باشد و کم کم آنان را از ما بگیرند نمی توانیم دفاع کنیم چرا که دیگر ارزش و هویتی نداریم که بتوانیم از آن دفاع کنیم.
سردار بوعلی اظهارکرد: وقتی نسبت به مسائل دینی، اجتماعی، شخصی و سایر مسائل بی توجه شدیم نمی توانیم برای جامعه موثر باشیم پس باید از داشته های خود بیشتر مراقبت کنیم.
وی در ادامه تصریح کرد: حضور موثر بزرگان، مردم و ریش سفیدان در حوزه های مختلف باعث یک وفاق و همدلی خواهد شد.
انتهای پیام/غ

مراقبت از فرهنگ، سنن و داشته های خود یک وظیفه است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در جریان سفر دوروزه خود به شهرستان گلپایگان، در نشست با فعالین منتخب بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن، مسکن، کشاورزی و اجتماعی شهرستان حضور پیدا کرد.

در این جلسه که ‌حدود چهار ساعت به طول انجامید، نزدیک به ۲۰ نفر از فعالان مردمی بخش اقتصاد شهرستان در حضور سخنگوی دولت به بیان مطالبات و نقطه‌نظرات خود پرداختند. در این نشست همچنین معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی، دبیر کمیسیون مسکن هیات دولت، معاون اقتصادی استاندار اصفهان، فرماندار گلپایگان، امام جمعه گلپایگان و جمعی دیگر از مقامات ملی و محلی حضور داشتند.

فعالان بخش خصوصی و مسئولان شهرستان در این جلسه در حضور سخنگوی دولت مطالبات خود درخصوص مسائل شهرستان گلپایگان را به مسئولان حاضر ازجمله معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند و تصمیماتی مثبتی جهت افزایش تولید و رفع موانع مشارکت بخش های مردمی در این عرصه اتخاذ شد.

دبیر هیئت دولت در پایان این جلسه با اشاره به ثمرات این جلسه و تصمیمات مثبت اتخاذشده در آن گفت: اینکه رهبر انقلاب به ما امر کردند که جهش تولید با مشارکت مردم داشته باشیم، یکی از روش‌های آن برگزاری چنین جلساتی است که فعالان بخش خصوصی، مسئولان ملی و مسئولان شهرستان هم زمان حضور داشته باشند تا چاره مشترکی برای امور بیاندیشیم و با هم مشکلات را حل کنیم.

وی افزود: دولت در اینجا امکان واگذاری زمین دارد. شرط اینکه این طرح موفق شود این است که هر بخش همینطور به توانمندی و آورده خودش برای پیشبرد برنامه بیاندیشد و به میدان بیاید. اگر بخش‌های دیگر مانند شهرداری، بخش خصوصی و سایر نهادها نیز پا به میدان بگذارند، نه تنها مشکل مسکن مرتفع می‌گردد، بلکه در سطح کلان جهش تولید مدنظر با مشارکت مردم حاصل می‌شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات در دست خودمان است. حتی در مسائلی که مشکل از بیرون به ما تحمیل می‌شود، خودمان می‌توانیم مسائل را حل کنیم و برای این امر نیازمند هم‌فکری و همدلی با جلسات این‌چنینی هستیم.

بهادری جهرمی درخصوص افزایش تجارت خارجی کشور و تأمین منابع ارزی لازم تأکید کرد: مجموع تجارت خارجی در فروردین ۱۴۰۳، ۱۰.۴ میلیارد دلار بوده است که نزدیک ۵۰ درصد بیشتر از فروردین ۱۴۰۲ بوده است. بنابراین مشکلی در تأمین منابع ارزی نداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا