Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:32:49 GMT

فراز و فرودهای مخاطب در پالیز

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۱۶۳۱

فراز و فرودهای مخاطب در پالیز

نمایش «عاقبت عشاق سینه‌چاک» با فروش خوبش از تماشاخانه پالیز خداحافظی کرد. ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ فرهنگی نمایش نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی تماشاخانه پالیز در خبری اعلام کرده است نمایش «عاقبت عشاق سینه‌چاک» به نویسندگى نیل سایمون و به کارگردانى بهرام تشکر در دوره  اجرایى ٣٦ روزه خود در تماشاخانه پالیز پذیراى 5303 مخاطب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش با حواشی بسیاری روی صحنه رفت. ابتدا قرار بر آن بود نمایش در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه رود؛ اما با مخالفت مدیریت شهرزاد در پالیز روی صحنه می‌رود. در پالیز نیز نمایش با تعلیق در اجرا به سبب اعمال برخی ممیزی‌ها مواجه شد.

نمایش «من اسکار هستم: به نویسندگى و کارگردانى محمدرضا ستارى در دوره  اجرایى ٢ روزه  خود در تماشاخانه پالیز پذیراى ٤١٧ مخاطب بوده است که نسبت به اثر دیگر تماشاخانه یک شکست تجاری به حساب می‌آید.

نمایش ستاری نیز همانند «عاقبت عشاق سینه‌چاک» قرار بود در تماشاخانه شهرزاد اجرا شود؛ اما به سبب اختلافاتی که رسانه‌ای نشد، به پالیز آمد.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,39/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز با اجرای بیش از ۱۰ برنامه میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند. 
در این سفر تماشاخانه سیار کانون در محله‌های: پاچنار، بوستان آبشار طلایی، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • ببینید | عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند!
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها