Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد 2 بهمن ماه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان يزد اظهار کرد: مهم‌ترین هدف برگزاري جلسات ستاد خدمات سفر با حضور كليه دستگاه‌های اجرايي برقراري تعامل و هماهنگي بين بخشي مابین ادارات و نهادها به‌منظور رفع مسائل و مشكلات در اين حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه كرد: با همكاري و هماهنگي دستگاه‌های ذی‌ربط بايد تمهيدات لازم براي استفاده حداكثري از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه ميراث فرهنگي، صنایع‌دستی و گردشگري انديشيده شود.
سالاري خواستار برنامه‌ریزی مناسب با توجه به نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجراشده در گذشته شد و گفت: اداره كل ميراث فرهنگي، صنایع‌دستی و گردشگري استان با همكاري فرمانداري نقاط قوت و ضعف برنامه‌های اجراشده در ايام عيد نوروز سال گذشته را احصاء نموده است، كه ازاین‌رو دستگاه‌های اجرايي در ايام نوروز پيش رو به دنبال ارتقاء نقاط قوت و رفع نقاط ضعف باشند.
رئيس ستاد خدمات سفر شهرستان يزد با بیان اينكه تعامل و همكاري سازمان‌های مردم‌نهاد و بخش خصوصي در پيشبرد برنامه‌های حوزه گردشگري مهم و ضروري است تأکید كرد: تعامل دولت و مردم در اين بخش يكي از روش‌ها و اقداماتي است كه بنا داريم در ايام نوروز 97 با جديت دنبال نماييم و بتوانيم از توانمندی‌های اين سازمان‌ها در برگزاري جشنواره‌های مختلف و راهنماي مسافرين بهره‌مند شويم.
فرماندار يزد با تأكيد بر ساماندهي ورودی‌های شهر يزد تصریح کرد: خوشبختانه از چند ماه گذشته جلسه‌ای با حضور فرمانداري، شهرداری‌ها، اداره كل راه و شهرسازي، راهداري و حمل‌ونقل جاده‌ای و نيروي انتظامي در حوزه معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري تشکیل‌شده است و بازديد ميداني نيز صورت گرفته كه اميدواريم مباحثي نظير روشنايي، فضاي سبز، مشكلات ترافيكي و ... تا ايام نوروز مرتفع شود.
سالاري همچنين خواستار اجراي هر چه سریع‌تر پروژه‌های عمراني در بافت تاريخي شد و گفت: از شهرداري يزد انتظار داريم تا با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و اعتبار در نظر گرفته‌شده نورپردازي امكان تاريخي عملياتي و تا پايان سال به انجام برسد.
وی بر ساماندهي خانه‌های استيجاري در سطح شهرستان نيز تأكيد كرد و افزود: علاوه بر مهمان‌پذیرها، هتل‌ها و اقامتگاه‌های سطح شهرستان، آموزش‌وپرورش نیز بخش قابل‌توجهی از مدارس را به امر اسكان مسافران نوروزي اختصاص می‌دهد؛ و مدارسی در سطح شهر برای این منظور در نظر گرفته‌ شده است.
فرماندار يزد از کمپ‌های كوير به‌عنوان يكي از جاذبه‌های يزد یادکرد كه هرساله مسافران زيادي از آن استفاده می‌کنند ابراز کرد: اين کمپ‌ها بايد حداقل مجوزها و استانداردهاي لازم را براي بهره‌برداری داشته باشند كه ضرورت دارد دستگاه‌های ذی‌ربط ضمن بازديد از اين کمپ‌ها اقدامات لازم را براي رفع مسائل و مشكلات احتمالي صورت دهند.
سالاري با تأكيد به اينكه نظارت بر واحدهاي صنفي بايد در ايام نوروزي تشديد شود گفت: مباحث همچون قيمت، كيفيت كالاها، رعايت موارد بهداشت و تنظيم کشیک‌های نوروزي از مهم‌ترین عواملي است كه بايد در اين بازرسی‌های مدنظر باشد تا با توجه به افزایش خرید و تقاضای ميهمانان برای خريد كالاها و سوغات با مشكلي روبرو نشويم.
فاطمه دانش یزدی، مديركل ميراث فرهنگي، صنایع‌دستی و گردشگري استان نيز در این جلسه بر لزوم هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد برای اجرایی شدن برنامه‌ها تأکید نمود و وظیفه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر را در استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی بسیار خطیر توصیف کرد.
ساماندهی و رفع مشکلات کمپ‌های کویر نوردی، تبلیغات ثبت جهانی شهر تاریخی یزد در مبادی ورودی شهر، ساماندهی تابلوها و زیباسازی شهر، مشکلات سرویس‌های بهداشتی و نظافت و بهداشت آن‌ها در سطح شهرستان و... از دیگر مواردی بود که مدیرکل میراث فرهنگی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این جلسه به آن پرداخت.

منبع: فرمانداری یزد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود

رضا کریمی، معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در ارائه مشخصات کلی کتابخانه‌های سیار استان، گفت : در استان، سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود، داریم.

وی منابع کتابخانه شهدای گمنام را ۴ هزار و ۸۷ نسخه اعلام کرد و گفت: کتابخانه سیار شهدای گمنام ۵۵۰ نفر عضو با کارت عضویت فعال دارد که براساس برنامه زمانبندی شده به هشت روستای شهرستان خدمات ارائه می‌دهد.

معاون توسعه کتابخوانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کتابخانه شهدای بازی‌دراز با ۴ هزار و ۴۱۱ نسخه کتاب و نشریه و ۵۳۹ نفر عضو به هشت روستا و عشایر مستقر در حومه شهرستان خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه کتابخانه پیک دانایی جوانرود ۲ هزار و ۸۳ نسخع منابع دارد، افزود: این کتابخانه با ۱۶۹ عضو فعال به ۵ روستا خدمات ارائه می‌دهد که فعلا به دلیل استعفای کتابدار آن تا زمان جذب نیروی جدید، فعالیتی ندارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد