Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@22:32:28 GMT

دومین مدیر اف بی آی هم از سوی ترامپ تهدید شد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۲۰۰۸

دومین مدیر اف بی آی هم از سوی ترامپ تهدید شد

براساس گزارش یک پایگاه خبری، مدیر دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) بعد از آنکه از سوی دادستان کل این کشور برای برکناری معاونش اندرو مک‌کیب تحت فشار قرار گرفت تهدید به استعفا کرده است.

ایران آنلاین / براساس گزارش پایگاه اینترنتی اکسیوس، کریستوفر رای، مدیر اف‌بی‌آی به جف سشنز، دادستان کل این کشور هشدار داده در صورتی که مک‌کیب، معاون رای از سمتش کنار گذاشته شود او نیز استعفا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افشاگری هرچه بیشتر باعث جلب توجه به تعامل‌های دونالد ترامپ با وزارت دادگستری آمریکا خواهد شد.

طبق گزارش اکسیوس، سشنز همچنین با دان مک‌گان، وکیل کاخ سفید درباره پاسخ کریستفر رای صحبت کرده است و مک‌گان نیز به سشنز توصیه کرده که برکناری مک‌کیب ارزش از دست دادن کریستوفر رای را ندارد.

با این حال در صورتی که رای استعفا کند تبدیل به دومین مدیر اف‌بی‌آی می‌شود که در دولت ترامپ از سمتش کنار رفته است. پیش از وی ترامپ جیمز کومی را نیز از این سمت برکنار کرده بود.

مک‌کیب پیشتر یکی از گزینه‌هایی بود که ترامپ با او درباره اینکه جانشین کومی شود مصاحبه کرده بود اما بعدا ترامپ نظرش بر این شد که کریستوفر رای جانشین شود.

راج شاه، سخنگوی کاخ سفید گفت: ترامپ معتقد است که مقام‌های ارشد دارای انگیزه سیاسی از جمله کومی و دیگران باعث لکه‌دار شدن وجهه اف‌بی‌آی از بابت پیگیری بدون غرض ورزی عدالت می‌شوند.

اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری آمریکا هنوز درباره گزارش اکسیوس اظهارنظر نکرده‌اند.

جمهوری‌خواهان انتقادهای شدیدی از مک‌کیب بابت مدیریت اف‌بی‌آی در پرونده تحقیقات درباره هیلاری کلینتون، رقیب ریاست جمهوری سابق ترامپ در ارتباط با استفاده از ایمیل شخصی در امور رسمی و همچنین مدیریت پرونده تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا مطرح کردند. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، این منبع پلیس اظهار داشت: یک طبقه از ساختمان اداری تخلیه شده و بازرسی در محل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تخلیه از طبقه هفتم ساختمان اداری این فرودگاه آغاز شده و به دنبال تهدید بمب گذاری، بازرسی در حال انجام است و اماکن و اتاق ها برای [احتمال] وجود مواد منفجره بررسی می شوند.

پلیس گفت که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

گفتنی است؛ چندی پیش تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» روسیه به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد.

یک شاهد عینی این حادثه تروریستی اعلام کردند که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در سالن کنسرت این مرکز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • دانشجوی آمریکایی: بزرگترین تهدید جهان اسرائیل و آمریکاست
  • چین، آمریکا را تهدید به اقدام تلافی جویانه کرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل