Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهارستان- شهردارگلستان با اشاره به اجرای پروژه سامان دهی رودخانه شادچای و احداث پارک رودکنار گفت: حاشیه رودخانه شادچای به تفرجگاه بزرگ شهری در استان تبدیل خواهد شد.

علیرضا عرب، درگفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: احداث دیواره و بستر بتنی برای رودخانه شادچای از ده متری چهارم تا محله میمنت آباد و ساماندهی فضای سبز حاشیه این رودخانه در دستور کار مدیریت شهری گلستان قرار دارد که با اعتبارات داخلی شهرداری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب احداث فضای سبز پیرامون رودخانه شادچای را یکی از اولویت های بسیار مهم و حیاتی شهرداری گلستان برشمرد و گفت: تمام زحماتی که در این سالها برای دیواره های این رودخانه کشیده شده با ساخته شدن فضای سبز نمود پیدا خواهد کرد.

شهردار گلستان بیان داشت: فضای سبز این رودخانه حد فاصل (ده متری سوم تا چهارم) تکمیل و آماده افتتاح است و مابقی پروژه فضای سبز هم در مرحله طراحی و اجراست که با تخصیص اعتبارات لازم در سال ۹۷ بخش بزرگ و عمده فضای سبز به بهره برداری می رسد.

مدیریت شهری گلستان خاطر نشان کرد: رودخانه شادچای از دیرباز از دغدغه های مدیریت شهری بود که مشکلات زیست محیطی متعددی برای ساکنین حاشیه آن بوجود آورده بود، اما با اقدامات صورت گرفته و اجرای جدی و احداث پارک، این منطقه به یکی از تفرجگاههای بزرگ شهری تبدیل خواهد شد.

شهردار گلستان ادامه داد: مدیریت شهری گلستان در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال» به اجرای جدی پروژه های عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی و پروژه هایی همچون مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، پروزه زیرگذر و پل غیر همسطح سه راهی آدران، زورخانه(ورزش های باستانی و پهلوانی)، پارک رودکنار و احداث دیوار، تعریض پل جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای، ساماندهی کانال سیاب، سنگفرش، جدولگذاری و آسفالت گسترده معابر و ... اهتمام دارد که با روند مطلوبی در حال احداث است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: فعالیت این سامانه از روز جمعه ۳۱ فروردین در استان آغاز و تا روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ادامه دارد.
چراغپور افزود: در خصوص رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید در استان و آبگرفتگی معابر، احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و لغزندگی سطح جاده‌ها هشدار داد.
وی توصیه کرد مردم از توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران