Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کنسرت «ماکان بند» طي 4 شب و 8 سانس در تالار مجلل هتل کايا لاله پارک تبريز به روي صحنه رفت .
به گزارش خبرگزاري آريا، کنسرت «ماکلن بند» در هشت سانس در تبريز برگزار شد تا رکورد جديدي در اجراهاي پاپ اين شهر به ثبت برسد و پس از اتمام بليت‌هاي 4 سانس ابتدايي اين برنامه، تهيه کنندگان کنسرت اقدام به تمديد چند باره اين کنسرت نمودند تا با هشت سانس اجرا کنسرت ماکان بند رکورد جديدي در تبريز به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين کنسرت اميرميلاد نيکزاد ، ياشار خسروي ، سهيل اباذري ، احمد عباس نيا ، علي الماسي ، مهران فرشباف و انوشيروان تقوي به عنوان نوازنده در کنار رهام شابان و امير مقاره حضور داشتندياشار خسروي مدير هنري ماکان بند است .
نکته قابل توجه اين اجرا همخواني فوق العاده مردم با تمامي قطعات بود ولي سه قطعه "هر بار اين درو" ، "اي داد" و "دلگيري" بيشتر مورد استقبال حضار قرار گرفت.
لازم به ذکر است که اين کنسرت به همت و تهيه کنندگي حمزه شهرياري و رضا کمالي بر روي صحنه رفته است .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کین رکورد شکست و مصدوم شد!

به گزارش ورزش سه، در هفته ۲۶ بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ به مصاف دارمشتات رفت که این دیدار با رکورد شکنی هری کین مهاجم انگلیسی بایرنی‌ها همراه شد.
بعد از اینکه دارمشتات در دقیقه 29 توسط تیم اسکارک به برتری رسید، جمال موسیالا در دقیقه 36 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و هری کین با ضربه سر در دقیقه 45 گل دوم را به ثمر رساند.

طبق اعداد Opta ، موسیالا برای پنجمین بازی متوالی در بوندسلیگا گلزنی کرد و رکورد شخصی خود را که بین اکتبر تا نوامبر 2022 به دست آورده بود را حالا  می‌تواند ارتقا دهد اما آمار مهم‌تر متعلق به هری کین است.

به طور کلی، کین در 26 بازی، روی 40 گل در لیگ آلمان اثرگذاری داشته؛ او 31 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل ثبت کرده که در تاریخ بوندس‌لیگا، این آمار برای بازیکنی که فصل اولش را سپری می‌کند تابه‌حال بی‌سابقه بوده و کین با فرمی بسیار درخشان خودش موجب دلگرمی هواداران تیم ملی انگلیس و بایرن مونیخ شده است.

البته او در ادامه بازی نیز دچار مصدومیت شد و زمین بازی را در دقایق پایانی ترک کرد اما آنطور که مشخص بود چندان مشکلی نداشته و بعید است با آسیب دیدگی شدیدی روبرو شده باشد.

دیگر خبرها

  • وقتی که مخاطبان مات و مبهوت صحنه کنسرت را نگریستند!
  • عذرخواهی علیرضا قربانی از مخاطبان کنسرتش/ «چه سود از این سکوت و آه از این صبوری»
  • بهره برداری از تقاطع‌های غیرهمسطح تبریز بر اساس روزشمار تعیین شده
  • روان‌سازی ترافیک غرب تبریز با افتتاح تقاطع غیرهمسطح قراملک
  • فسیل رکورد فروش اکران آنلاین را هم زد
  • بزرگترین فرش‌گل تبریز در میدان آذربایجان اجرا شد
  • (ویدئو) رکورد جهانی درازترین غذای هندی شکست
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • کین رکورد شکست و مصدوم شد!
  • بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد