Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران گفت: عراق سالانه یک میلیون تن و افغانستان 700 هزار تن آرد وارد می‌کند که سهم ایران از این بازار ناچیز است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، کاوه زرگران رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران امروز در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه صنعت آرد و نان گفت: دولتمردان در ایران تلاش زیادی دارند که برگزاری نمایشگاه‌ها باعث لطمه به تولید داخلی نشود و این نمایشگاه‌ها زمینه‌ای برای واردات کالا فراهم نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کشورهای همسایه ایران از جمله عراق و افغانستان واردکننده آرد هستند، گفت: عراق سالانه یک میلیون تن و افغانستان سالانه 700 هزار تن آرد وارد می‌کند، اما ایران منهای سال جاری تا سال گذشته سهم چندانی از این بازار را ندا‌شت که امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه بیشتری برای صادرات ایران فراهم شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران اظهار داشت: بخش اعظمی از نان ایران را نان سنتی تشکیل می‌دهد که این نان با روش‌های کارشناسی صحیح تهیه نمی‌شود و امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی و استفاده از ماشین‌الات مکانیزه بهره‌وری را بالا برده و تولید سالم‌تری داشته باشیم.

/انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • بارزانی وارد تهران شد
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود