Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، این برنامه با حضور دکتر اکبر بهداروند از شعرای طنازپرداز کشور، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، دکتر اسدالله نوروزی از اساتید دانشگاه های هرمزگان و منتقد شعر طنز، انوشیروان پیشدار رئیس حوزه هنری استان و جمعی از شعرا و نویسندگان برگزار شد.

خوشامدگویی رئیس حوزه هنری و نقد اشعار کتاب«خالوبندی» توسط دکتر نوروزی، شعرخوانی دکتر اکبر بهداروند، راشد انصاری، مسلم محبی، عبدالحسین انصاری، ایرج انصاری فرد، امین صمدی، فیروزه دهقانی و جواد ضمیری به همراه جفتی نوازی هنرمندانه «علی چرخی نفر» از هنرمندان موسیقی جزیره قشم از دیگر بخش های این برنامه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «خالو بندی» اثر راشد انصاری شامل ٥٠ قطعه شعر طنز در ١٤٤ صفحه که به همت حوزه هنری استان هرمزگان توسط انتشارات امینان به چاپ رسیده است در این برنامه رونمایی شد.

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان ١ الی ٧ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس صبح و عصر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی