Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@05:59:10 GMT

توده گرد و خاک عراقی دوباره فردا می‌رسد

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۷۶۳۹۸۴

توده گرد و خاک عراقی دوباره فردا می‌رسد

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع گرد و غبار در برخی شهرهای استان در پی فعال شدن کانون گرد و خاک شرق اهواز گفت: به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق، توده گرد و خاکی در حال تشکیل است که این توده نیز فردا به ایران می‌رسد.

کوروش بهادری با اشاره به تداوم گرد و خاک روز گذشته در نقاطی از استان اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز کانون گرد و خاک شرق اهواز فعال خواهد شد و انتظار داریم که در ساعت آینده دید افقی در اهواز و برخی دیگر از نقاط کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: فعالیت کانون گرد و خاک شرق اهواز موجب وقوع پدیده گرد و خاک در شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، شادگان و با شدت کمتری در آبادان و خرمشهر می‌شود، که به دنبال آن دید افقی در این نقاط کاهش می‌یابد. این وضعیت تا اواخر امشب ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر دید افقی در اهواز به 1400 متر رسیده است و انتظار می‌رود که تا اواخر امشب باز هم کاهش یابد. همچنین در حال حاضر به دلیل فعال شدن کانون‌های گرد و خاک در کشورهای عربستان و عراق، توده گرد و خاکی در حال تشکیل است.

بهادری ادامه داد: این توده گرد و خاک فردا به ایران می‌رسد که بخشی عظیمی از آن را به سمت استان‌های ایلام و کرمانشاه و بخشی دیگر از صحاری عراق به سمت استان خوزستان حرکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: همچنین اکنون نواحی جنوبی و غربی استان خوزستان شاهد ابرناکی هستند. به طوری که رطوبت نسبی صبح امروز در اهواز به 100 درصد، در بستان به 90 درصد و با توجه به بارش‌هایی که امشب در شمال خوزستان شاهد خواهیم بود، میزان رطوبت نسبی در مسجدسلیمان به 98 درصد و در لالی به 92 درصد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: اکنون رطوبت نسبی در اهواز 80 درصد است و شاهد بارندگی در گتوند هستیم و انتظار می‌رود امشب نیز در برخی نقاط استان این بارش‌ها را داشته باشیم.

بهادری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته، ایذه با 2 درجه سانتی‌گراد و بهبهان با 20 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط خوزستان بودند. دمای هوای امروز اهواز نیز بین 7 تا 19 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۷۶۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد

برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیمهای خوزستانی در رده های آخر جدول لیگ ایران قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، لیگ برتر ایران یک نمای عجیب ثبت شده دارد. فولاد با 22 امتیاز در رده 14، استقلال خوزستان با 21 امتیاز در رده 15 و صنعت نفت آبادان با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته اند.

خوزستان در ادوار مختلف تیمهایی مثل جنوب اهواز، استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان، نیروی اهواز، تاج آبادان و... را در لیگ ایران داشته اما هیچ وقت این شرایط برای خوزستانی ها در لیگ ایران دیده نشده است. تا به حال سابقه نداشته 2 تیم یا 3 تیم خوزستانی در لیگ باشند و در انتهای جدول مسابقات لیگ کشورمان قرار گرفته باشند. 

استقلال خوزستان یک بار و فولاد خوزستان 2 بار در مسابقات لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی رسیده اند. فولاد خوزستان یکی از پرامکانات ترین تیمهای لیگ برتر ماست و قرار گرفتن این تیم در این رتبه از جدول، تلخ و باورنکردنی است.

امیدواریم خوزستانی ها که در ادوار مختلف مردانی مثل پرویز دهداری، حمید جاسمیان، محمد صادقی، حسین گازرانی، علیرضا عزیزی، صمد مرفاوی، کریم باوی، ابراهیم قاسمپور، حسن نظری، حسین کعبی، مهدی هاشمی نسب و... را به فوتبال ملی تحویل داده اند، وضعیتی بهتر و شرایطی مناسب تر در لیگ پیدا کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز